31. januar 2010

Kavica II

Kavice so bile, kot bi rekli nemci "Renner" (prodajni uspeh). Hitro sem jih razdelila in prejemnice so jih bile vesele. Tako sem se odločila, da jih naredim še več, saj sem imela še nekaj praznih lončkov s pokrovi, pa tudi materiala za napolnit mi je še ostalo ;) Pa je vedno dobro imeti pri roki kakšno darilce.





Tokrat mi je Mica Shift še posebno dobro uspela, zato sem jih slikala še od blizu.







Vladka mi je podelila tole nagrado, ki jo je prejela "od zunaj" ;) (mislim zunaj Slovenije ;)
Njen blog si res zasluži nagrad, pri vsej inovativnosti in frišnosti, ki veje iz njenih postov. Slike so prava paša za oči, saj se izjemno potrudi s postavitvijo ozadja in slika iz vseh mogočih kotov.
Vladka, bom prišla k tebi v uk za slikanje ;)

Potrudila se je tudi pri predaji nagrade drugim blogom in tako lepo opisala vse nagrajenke. Hvala ti!




Sama predajam nagrado naprej naslednjim blogerkam (čisto slučajni vrstni red :)

Mojci - njen blog sem našla šele pred kratkim, zanimivo branje, krasne slike in izdelki
Hali, ki nas vsak delovnik razveseljuje s svojimi objavami
Mateji, ker je njene torte škoda pojesti
Suzi za njene vintage čestitke
Nataši in njenim punčkam
Mravljici in njenim palčkom-malčkom
Sonji za krasne knjigice in še kaj
Renati za super ideje glede pospravljanja materiala
McCrafty za njeno prepletanje Miyuki delica perlic kot swarovskih
Namo za prekrasne škatlice.

10 komentarjev:

  1. Tadarilca so čudovita. Sploh pokrovčki. Upam, da mi boš enkrat pojasnila kako se to dela. Pa recept za vsebino vazic tudi :)

    Hvala za nagrado :)

    Pa še odgovor na tvoje pašanje. Te slike harfistk sem našla na stričku guglu. Sem ga samo vprašala za vintage, harfa. Pa mi je odgovoru :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Tile pokrovčki so prave umetnine.
    Čestitke za nagrado, že vedo kdo jo zasluži:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Mica Shift ti je super uspjela!
    Čestitka za nagradu!

    OdgovoriIzbriši
  4. Te tvoje kavice-darilca so res zakon. Dobro izgledajo, kozarec je še potem vsekakor uporaben s svojim pokrovom in še diši, ko si narediš kavo :-)

    Hvala za vse te pohvale, kaj češ, taka pač sem, ha ha ha. Ti samo pridi v uk za slikanje, sploh ni problema.

    OdgovoriIzbriši
  5. Uauu mica ti je res uspela, noro dobro izgledajo. Hvala za nagradico!

    OdgovoriIzbriši
  6. Ljubke so, cartkane in resnično lepo darilce - to lahko trdim z veliko gotovostjo, kot lastnica tega ljubkega darilca na zgornjih slikah - in vsebina je omamno dišeča :o))) Kaj sva se midve zmenili za današnjo objavo :o))) Sovpada z mojo ...

    OdgovoriIzbriši
  7. Obeski so mi takoj padli v oči, še posebej zadnji. Lepi so.

    OdgovoriIzbriši
  8. Tiara, to so pokrovi za kavo. Lahko pa bi bili tudi obeski.

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx