22. januar 2010

Vintage za dedija

Tisto, ki sem si jo zamislila, mi ni uspelo izvesti. zato pa je nastala ta - vintage look.

Ko sem iskala slike, sem takoj vedela - ta bo prava. Oče ima rad živali, pse pa še posebno. Sliko sem večkrat embosirala s prozornim prahom, da sem dobila razpoke, ki sem jih še naknadno poudarila z distressom (zato se na sliki ne vidi ;)

Ker sem bila brez neke skice kako naj naredim čestitko, sem prestavljala stvari, že naredila (poštempljala) eno podlago, ki je letela v mapo "enkratbomžeporabilato". Med brskanjem po potiskanih papirjih, jih je nekaj prišlo v ožji izbor, nato pa sem se odločila za tega, ki ima rahlo modrkast pridih. Tudi tega sem poštempljala in postarinla, tako kot tudi ostale papirje.


Nisem je mogla pustiti tako prazne, zato sem dodala trakove in tag. Mogoče bi še kaj dodala, pa sem se spomnila, da je to čestitka za moškega in je ne smem načičkati ;)

Notranjost bom pa obdelala ju3.

17 komentarjev:

  1. Oh, čudovita je! Fotka je pravi cukrček. In tisti prepleteni trak me je očaral.

    OdgovoriIzbriši
  2. Super je! In vse je tam kjer paše. Trak in tagec, pa lepo obdelani papirji, super!

    OdgovoriIzbriši
  3. Zadetek v polno. Svetovna mi je. Spet ta noro dobro prevezan trak in vsi ti detajli na ozadju. Zelo dobro sestavljeno in uporabljeni štemplji. Nič ne pomaga, deda bo moral biti navdušen :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Všeč mi je, sploh kako si prepletla trakec!

    OdgovoriIzbriši
  5. Vintage je zakon, vsaj zame.Tale tvoj pa čudovito dodelan.Čestike slavljencu,gotovo mu bo čestitka všeč.

    OdgovoriIzbriši
  6. Krasna čestitka za moškega. Meni moška včasih delajo kar preglavice, ampak ti si jo dobro naredila.

    OdgovoriIzbriši
  7. Čudovita čestitka je, ravno prav okrancljana za moškega :) Super si skombinirala sliko in papirčke.

    OdgovoriIzbriši
  8. Beautifull vintage card, I LOVE IT

    OdgovoriIzbriši
  9. Vrlo uspješan vintage.Obožavam ga.
    Krasno si ti to uradila...Sve mi je odlično i boje i slika i podloga...i trakice... ma sve za 5+

    OdgovoriIzbriši
  10. What a fabulous collage piece. i adore the lace up and the images and background. this one is outstanding !!
    Hugs June x

    OdgovoriIzbriši
  11. Oče je bo nadvse vesel in prelepa je in ponosen je nate - sicer pa ima tudi on nekaj po tebi - ta misel me je obšla takrat, ko je naredil tiste lepe smrekice :o)))

    Lepo soboto ...

    OdgovoriIzbriši
  12. Čudovita je in ravnoprav okranjcljana.

    OdgovoriIzbriši
  13. Sama sem nora na vintage look in ta mi je zato še posebno pri srcu! Izjemna!

    OdgovoriIzbriši
  14. Prekrasna slikca, pa trakec pa ozadje... krasno!

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx