29. januar 2010

Love is in the air

Kot že naslov pove, je ljubezen v zraku ;) Ker bomo pomlad še nekaj časa čakali, smo se "vrgli" v srčkaste čestitke.


Prvi dve sta nastali po Kristininem navdihu. Sta mičkeni čestitki (9 x 9 cm).




Tole pomladno osnovo, ki je bila že narejena in je čakala na boljše čase, sem s srčkom spremenila v srčkano čestitko. Srček je 3D nalepka z okencem, v katerem so različni delčki (proizvajalec je KnorrPrandell).


Idejo za ta velik srček sem videla pri K. Takoj mi je bila všeč, saj sem neslavna zbiralka vseh mogočih papirnatih trakov (čez 7 let vse prav pride ;) (Pst: šivala sem naknadno, po fotografiranju ;)



Ti 2 pa sta nastali s pomočjo malih rokic. Jaz sem naštancala (izsekala) znamke, fanta pa sta izbrala postavitev in dodatke. (Pst: verjetno bosta ti 2 čestitki romali k njunima Valentinama ;)


Pa še zadnja skupinska slika naših srčkanih srčkastih čestitk.


18 komentarjev:

  1. Ooo, prava proizvodjna srčkov, ki so našli mesto na čudovitih čestitkah!

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasne so te srčkaste čestitke :-))

    OdgovoriIzbriši
  3. Res lepa zbirka srčkov na tak in drugačen način. Spet mi je všeč kako ti to postaviš, recimo tisti 3/4 odrezan krog in noter srček, ki ni odrezan. Pa tista pomladna osnova mi je tudi zelo všeč. Fanta pa sta itak zakon, fajn sta to sestavla.

    OdgovoriIzbriši
  4. Res srčkane. Sploh zadnji dve :)

    OdgovoriIzbriši
  5. aaaa l'amour....<3 beautiful cards!!

    OdgovoriIzbriši
  6. U koliko ljubezni... krasne postavitve, maladva pa zmagata , saj nisi jezna :-)Valentinki pa srečnici :-)

    OdgovoriIzbriši
  7. rozike, srčki, ljubezen.........

    VŠEČ MI JE!!!

    OdgovoriIzbriši
  8. Amor, amor, amor, la-la-la-laaaa ...

    OdgovoriIzbriši
  9. Naj ljubezen poka po šivih v vašem brlogu :o))) Vse srčkaste stvaritve so čudovite - najbolj pa izpod malih rok :o)))

    "Ljubezen je čarovnik ...
    omami nas, vase zavije, pokrije.
    Ljubezen naredi, da zrak diši,
    ljubezen segreje mraz,
    polepša vse okrog nas."

    (Leoš Janaček)

    Srčkasto dobro ...

    OdgovoriIzbriši
  10. Tolk ljubezni v eni objavi:luštni srčki, mali in veliki, pisani, poštemljani, izrezani, lepljeni,...Lepo!!!!

    OdgovoriIzbriši
  11. jao, kar slabo vest imam... valentinček pred vrati, vse ste tako pridne in tole so čudovite reči... jaz pa še nič. ah ja.

    OdgovoriIzbriši
  12. Kako sem vesela, da sem našla tvoj blog. Hvala za prijazen komentar, poleg tega, da me je razveselil, sem si zdaj lahko ogledala vse tvoje izjemne izdelke. Vse srčkaste voščilnice so mi zelo všeč, pa vse ostalo tudi....komaj čakam še!

    OdgovoriIzbriši
  13. Joj, koliko "ljubezni" si ustvarila! Prav lepo jih je pogledati!

    OdgovoriIzbriši
  14. your site is adorable...i'll be back soon to see what you're up to. stop by my blog anytime...ciao

    OdgovoriIzbriši
  15. o kolk lušnih srčkov na kupu!!!

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx