2. januar 2010

Sončna nagrada

Sobotna jutra so ponavadi moja. Če se le da, vstanem prva in se "oborožena" s kavo odplazim pred računalnik in v miru srfam. Vse je še tiho in spokojno in takrat tako uživam v tej tišini.


Ponavadi pregledam maile, pa nove objave. Danes zjutraj me je čakalo posebno presenečenje. Ko sem pokukala v "Moj ustvarjalni kotiček", ki je zasluženo prejel Sunshine Award, sem se prebrala med prejemnicami. Hvala Mravljica, tudi ti bi se znašla na mojem seznamu.






Še navodila te nagrade:


The Sunshine Award is awarded to bloggers whose positivity & creativity inspires others in the blogworld.
The rules for accepting these award:
  • Put the logo on your blog or within your post.
  • Pass the award onto 12 bloggers.
  • Link the nominees within your post.
  • Let the nominees know they have received this award by commenting on their blog.
  • Share the love and link to the person from whom you received this award.
Naprej jo podeljujem naslednjim blogerkam, ki s svojimi objavami in razmišljanji delijo sončke:

(Nisem pozabila Vladuške, pa Hali, Maje iz Polipap, McCrafty pa so nagrade zasluženo že prejele, zato jih ni na tem seznamu).

6 komentarjev:

  1. Hvala za nagrado!Takale nagradica prav poživi tako turoben dan , kot je bil danes:):)

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala moj je že v okvirju na blogu :o)))

    OdgovoriIzbriši
  3. Moi, hvala, si mi res polepšala dan, tako kot mi ga s svojimi objavami tudi drugače pogostokrat. Srečno in kreativno 2010 ti želim.

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx