25. januar 2010

Vintage notranjost

Notranjost vintage čestitke za našega dedija.


Postarinila sem papir, prav tako tag z napisom in mini tagece, kjer smo se podpisali.
Napis sem pripela s trakom, tagece s podpisi pa s sponko v obliki spirale.


9 komentarjev:

  1. Vau, zelo lepo. Krasno izpadejo ti štemplji in to postarinjenje ti je zelo uspelo. Pa dobra finta so mi ti mali tag-i.

    OdgovoriIzbriši
  2. čudovito.. so mi oni mali tagci na špirali prav všeč :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Luštno! Tudi meni so mali tageci na špirali prav hudi!

    OdgovoriIzbriši
  4. Jako mi se sviđa ideja sa tagićima na spirali. Ovakve ideje su tvoja jača strana...Super!

    OdgovoriIzbriši
  5. Ste že praznovali - še z naše strani vse naj, naj, pa največ zdravja ... dedi in babi pa imata žđe pravo razstavo tvojih čestitk kajne :o)))

    OdgovoriIzbriši
  6. Wow, what a sweet card ! Thank you for adding as follower to my blog; I will come back and spend more time on your blog. Have a nice day :-)

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx