16. januar 2010

moi

Mojca in Maja sta me "tagali" (pri nas bi rekli obtačlali ;) da povem 7 resnic o sebi.
U, se je za zamislit, ne vem če sem pripravljena čisto vse obelodaniti tukaj ;)-
Lahko bi tudi prepisala nekaj Mojcinih in neklaj Majinih resnic, ker sem se našla tam ;)


Razen tega, sem dala to objavo pod izziv, pa čeprav sem pod tem pojmom imela v mislih sodelovanje v čestitkarskih izzivih. Je pa tudi to izziv, torej ...

1. moj nick je moi (francosko: jaz, bere se mua in ne moj, kot so me celo nekateri klicali ;) Tako se podpisujem že od OŠ (dolgo! Verjemite ;)

2. Sem čisti morski človek. Kot škorpijon imam rada toplo (raje prevroče kot premrzlo). Škorpijon je baje tudi vodno znamenje in morje je moj drugi dom. Hočem reči: v morju sem kot doma. Včasih sem lahko preplavala km ne da bi se utrudila, bognedaj da bi ga morala preteči. Po par 100m bi izpustila dušo ;) Če mi je hladno, otrpnem kot kača (kitajski horoskop). Pa še martinček sem (ime ;). Torej se ni za čudit, če imam rada sneg samo na slikah ;)

3. Sem kofetarca, čeprav sem se trudila s čaji, ker sem želela opustiti to razvado, pa ni šlo. Še vedno me omami dišeča kava. Rada spijem kakšne zeliščne zvarke, tu in tam kak zeleni čaj, to pa je tudi vse ;)

4. Ne maram rutinskega dela. In s tem tudi čiščenja ne. Sploh, ker ni konca.

5. Sladkarije so moja šibka točka. Je res da ali mi sploh ne pašejo ali pa bi vse spožrla. Srednje poti ni ;) Hvalabogu sem visoka, da se čisto vsaka kilca špeha takoj ne opazi. ;)

6. Lahko bi se mi reklo zapečkarca, ker sem rada doma in me je težko spravit kam ;)

7. Ne vem ali to spada sem ali ne, ker tega pač ne počnem zavestno, ampak večkrat ugasnejo ulične luči, ko grem ali se peljem spodaj. To opažam že nekaj časa in ne, ni slučajev ;) Sedaj pa se mi tudi že prižigajo ;) To je šele hec. Da ne govorim kolikokrat moram menjat žarnico na avtu (ups, moram možeka spomnit, ker mi sprednja desna spet ne gori ;). Ali pa ne dela avtoradio in spet čudežno začne. Zadnjič je bil hec, ko se vozim in opazim, da mi ne dela brzinomer in merilec obratov, pa tudi km so izginili. OK, varovalka je šla. Čez čas pa spet vse dela ;) Dolgčas mi res ni ;)

A da sem čudna? Hvala za kompliment! Samo povprečna ne!

Štafeto predajam Vladuški, Mravljici, NatashiMay, Hali, Jani, LoVe in Roberti.



6 komentarjev:

  1. Prav zanimivo je to prebrat, samo zdaj ko pa moram še sama to spesnit, pa mi ni več tak zanimivo :-))))) Vsekakor se bom spopadla s tem izzivom.

    OdgovoriIzbriši
  2. To je ena od najlepših štafet ever! Ni lepšega kot vas bolj od blizu spoznati. Hvala!

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala za štafeto. :) Ampak jaz ti še vedno pravim "moj". :):):)

    OdgovoriIzbriši
  4. Zanimivo je bilo prebrati "tvoje" resnice. Jaz sem o svojih že pisala http://hali.blog.siol.net/2008/12/09/7-resnic/
    A še veljajo? :-) Takšna sme in nič drugačna tudi po enem letu , ne :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Hvala za "fočk" - sem že tudi nekaj svojih natresla. Pozdravček, N.

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx