10. januar 2010

Take in drugačne



Malo jedkanja in malo transferjev ;)
Nekaj v lila in rdeči barvi, ...

... pa malo zelenih in modrih tonov ...
... in rjavih.
Vse pa bolj ali manj v kombinaciji s črno ;) Zame podvig, je pa res, da se da najlažje kombinirat.

Sedaj pa hitim pakirat, tavelik gre na zimovanje, pa ga že zdaj pogrešam. (Sam' ne mu tega povedat!)

12 komentarjev:

  1. Kako dobro izgledajo. Meni so najbolj všeč tiste zeleno modre.Ali pa tiste rdeče kariraste, ali.... ma saj se težko odločiš, ko so pa vse lepe.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ooo, kok dobr ti gre tole od rok. Prav vsako bi lahko nosila, bi že našla kaj za zraven :) Al pa nabavila :)))Najbolj nora mi je pa ona srednja na drugi sliki, s krogom v sredini. Res je nekaj posebnega :)

    OdgovoriIzbriši
  3. čist vse bi imela, najbolj sta mi všeč prvi dve rjavi, mmmmmmmmm

    (tudi prodajaš?)

    OdgovoriIzbriši
  4. Joj, kok je tole krasno!!! Bi se rada naučila :)

    OdgovoriIzbriši
  5. ahhhhhhhhhhh! zadnji trojček je pa meni najbolj všeč

    OdgovoriIzbriši
  6. tista s krogom je tudi mene prepričala... krasna je. in vse ostale seveda tudi.

    OdgovoriIzbriši
  7. Snežinka, včasih tudi kakšno, sploh mama in sekica sta pridni odjemalki ;)

    OdgovoriIzbriši
  8. Super obeski, vsi po vrsti so mi blazno všeč. Rahlo predjnači drugi trojček ;-)

    OdgovoriIzbriši
  9. Vauuuu so lušne verižice, čeprav se mi niti ne sanja, kako lahko nastanejo in kako se tehnike v tem tvojem žargonu ustvarjanja imenujejo :o)))

    Lepo spakirajte fanta in nadihal se bo čistega gorskega zraka :o)))

    Lep večer še naprej ...

    OdgovoriIzbriši
  10. Uuauu prav vse so FENOMENALNE!

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx