1. februar 2010

Purrrfect

Jupi, danes sem dobila novo igračko, pravzaprav več ;) Seveda sem jih morala takoj sprobati in tako je nastalo še nekaj valntičkastih čestitk.







Ta pa je za mojega dragega. Idejo zanjo sem dobila takoj, ko sem videla te štampiljke.
Pa še notranjost, že napisana, zato vas prosim: ne prepisovat :)----


16 komentarjev:

  1. That is just so sweet! I really like it.

    OdgovoriIzbriši
  2. very cute hearts, love the cat.....
    thanks for stopping by my blog and entering to win my crazy face bracelet. #807

    OdgovoriIzbriši
  3. Srčkkkkkkki!Luštni, lepi in čestitka za dragega posrečena;)).Takle napis bi bil tudi za mojga zelo na mestu,sam, da bi za motiv uporabila kaj drugega, ker ni ravno ljubitelj mačk:)).

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo lepo. Od srčkov, do mucka.

    A res ne smem preplomnkat vsebine? Mi je všeč :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Vidim, da si dobila kar nekaj novih igračk in da si jih vse po vrsti sprobala, ali pa še kaj skrivaš? :-) Zelo mi je všeč ta drugi odtis in lepo izpade s tem kotnim. Pa tudi naslednje je krasno s tem starinskim pridihom. Všeč mi je, da si dejansko uporabila samo trak in štampiljke in tako pride vse skupaj še bolj do izraza.

    P.S.
    Dobro te, te pa ne bom prepisovala :-)

    OdgovoriIzbriši
  6. Lepe igračke si dobila!Ti srčki so tudi meni zelo všeč.Napis v čestitki je pa zelo izviren.Mogoče bom prepisala samo kak odlomek:):):)

    OdgovoriIzbriši
  7. Beautiful for Valentine! I love the cat one, but they are all nice

    OdgovoriIzbriši
  8. He he he kakšne ideje..luštne igračke, ni kaj :-)

    OdgovoriIzbriši
  9. Valentinčkasto zelo lepe čestitke. Za tvojega dragega je pa full posrečena.

    OdgovoriIzbriši
  10. Lepe čestitke, ampak muca je pa zmagovalka!

    OdgovoriIzbriši
  11. Tele Stempelglede štampiljke so tudi meni noro lepe. Pravzaprav jih premalo uporabljam.. jih moram kaj na plano privlečt :)
    Tvoji izdelki so super.

    OdgovoriIzbriši
  12. Lušne igračke imaš in lepo se igraš z njimi :o))) Super mačka si :o)))

    OdgovoriIzbriši
  13. Kakše krasne štampiljke in posledično voščilnice. Mačka je pa carska, res prava mačka :-)

    OdgovoriIzbriši
  14. Srečka za toliko lepih novosti! Naredila si zelo lepe čestitke, a zadnja je pa res mega! In ti povem, da me je resno zamikalo prepisati vsebino...

    OdgovoriIzbriši
  15. Krasne voščilnice so nastale, sploh tista za dragega mi je vseč napis ;)

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx