24. januar 2010

Sklanjatev

Vladka, ko sem delala to knjigico, sem si mislila: tako, zdaj pa vem kako Vladka uživa, ko ustvarja ;). Se ti je kaj kolcalo? :)-

Pa še recept: vzameš tulec, ga razrežeš na 3 enake dele in prelepiš s papirjem. Še malo rezanja, malo suhega embosiranja, izsekavanja in senčenja, ...




...in prva stran je tu.


Na drugi strani sem senčila s šablono v obliki oblaka, da sem pričarala nebo. Da ni tako "prazno" sem dodala nekaj balonov (ostalih od Neninih 99 luftbalons :)

Tretja stran so stopnice, ki vodijo k hiši. Papir je suho embosiran, stebri izrezani s škarjami, vrvica pa služi kot držaj.
Na četrti strani so izsekane in senčene rožice, na sredo rož so dodani pol-kristali.

Peta stran je s prozornim prahom embosiran papir. Vzorec je imitacija lesa, nanj pa je položena preproga iz filca.

Pa še zadnja stran z izsekanim medvedom in stopinjami.
Čudne motive sem si izbrala, kaj? In zakaj naslov "sklanjatev"?

Knjižica je narejena s to Grafenauerjevo pesmico (iz Pedenjpeda).
In ko vzameš tag z napisom iz reže, dobijo slike smiselno zaporedje ;)










;))))))))))))
Knjižica je narejena za prijateljico, ki se je že dolgo tega selila v novo hišo in je prva (upam da od mnogih ;) ki sem jo vezala s pomočjo BIA mašince ;)

23 komentarjev:

  1. dobra ideja...mogoče pride prav še kakšnemu šolarčku da se lažje nauči sklanjatev :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Vauuu, krasna "slikanica"! Vladka virus se širi :)
    Darilo za prijateljico ti je popolnoma uspelo. Prepričana sem, da ima knjigico na vidnem in varnem mestu v novem domu.

    OdgovoriIzbriši
  3. Res lušna in veliko dela je v njej. Upam, da bo prijateljica znala ceniti, koliko različnih idej se skriva med "zidovi".
    Uživaj z BIA, meni se zdi strašno uporabna zadeva.

    OdgovoriIzbriši
  4. Kaj naj napišem, hik, sem čisto ganjena, hik :-) Kaj velja tudi to, da me je grlo bolelo, ha ha. Ni kaj, odlično sem razširla ta virus in dobro sem vas podučila :-))). Odličen izdelek, tista pravljična hiška in muci, ki zasanjanjo gledata v daljavo, v to lepo rdeče ozadje. In baloni, ki se počasi dvigujejo v to senčeno nebo (ej, superca ti je uspelo, to moram poskusit). Pa ta ograja, dobra ideja z vrvico in pisane rožice ter seveda preproga, ha ha. Krasno si skombinirala s pesmico. Meni je zelo všeč in kot vedno, obvladaš, da iz ozadja narediš nekaj posebnega.

    OdgovoriIzbriši
  5. Nimam besed za to pohvalit. Slikanico, izdelavo, pesmico, ki si jo uporabila ina idejo!
    Bravo!

    OdgovoriIzbriši
  6. Iiiii, prav super si tole scomprala :) Čudovita kombinacija hiške in pesmice :)))

    OdgovoriIzbriši
  7. Super knjigica in prva pesmica za k njej!Naredi jih še veliko!!!!In uživaj ob tem!!!

    OdgovoriIzbriši
  8. ooooo, domek si naredila:) vse ostalo - zamisel, izvedba, komplet efekt - kapo dol!

    OdgovoriIzbriši
  9. Wauu, super knjigica :) Ideja s pesmico pa je sploh super, nam zna prav prit pri vajah sklanjanja :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Bravo for this beautifull mini album!

    OdgovoriIzbriši
  11. Vauuuuuuuuuu kako je čudovita - joj prelepa je in tako všečnaaaaaaa - super, super ideja - sploh ne pridem od zraka od navdušenja in prsti komaj dohajajo misli :o)))

    Skratka čudovita ...

    Meni je že knjigica sama taka ideja - pravzparav ilustracija pesmici :o)))

    Objem - taki medvedji z brundanjem veselim :o)))

    OdgovoriIzbriši
  12. Čudovita knjigica! Toliko različnih idej, pa še pesmica povrhu ... ograja je pa mega!

    OdgovoriIzbriši
  13. Prekrasna knjigica, mnogo posla oko nje ali rezultat je sjajan.
    Ideja ti je za 5+.

    OdgovoriIzbriši
  14. V živo je knjigica še lepša. Je na vidnem mestu,ko jo vzameš v roke zmerja odkriješ še kakšno novo podrobnost.Mislim, da je dovolj, da rečem, da je naš pubertetnik rekel, mami kakšna carska knjigica, ne? Res je carska :-) Hvala!

    OdgovoriIzbriši
  15. Hali, me veseli, da vam je knjigica všeč. Za vas je bila narejena.

    OdgovoriIzbriši
  16. Zelo je lepa in majhne velike misli ji dajo dušo! Res je nekaj posebnega.

    OdgovoriIzbriši
  17. Lepo, lepše, najlepše! Res krasno in nekaj posebnega.

    OdgovoriIzbriši
  18. Krasna knjigica s pesmico, zelo lepo narejeno, zloženo :-))

    OdgovoriIzbriši
  19. Hiša, da te kap od lepote. Tale knjigica je res fenomenalna.

    OdgovoriIzbriši
  20. Ne vem, kaj naj rečem - tako lepega darilca ob vselitvi pa res še nisem videla! SUPER!!!

    OdgovoriIzbriši
  21. Zelo lepa knjižica in domislica! Ko bom velika in se bom selila v hišo, bi bila zelo vesela takega darilca od prijateljev! Dosti bolj kot kakšne kristalne vaze :))))

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx