21. januar 2010

Plakat

Starejši se je javil v šoli, da bo izdelal plakat o zgodovini svoje šole. Super.
Problem je le ta, da jih nihče ne nauči postopka izdelave plakata. Kaj je na sredi, velikost slik, količina teksta, ...
Saj tudi jaz nisem ekspert v tem, pa vendar imam neke svoje normative ;)


Najprej si je moral izbrati postavitev, kaj bo na plakatu in kje. Nato sva poiskala primerne slike in tekst, jih postavila na bel šeleshamer, da vidiva, če je postavitev prava.
In tu se je začelo. Kot ustvarjalki in uporabnici Ranger-jevih Disstress blazinic mi je belina podlage bodla v oči. S sinovim dovoljenjem sem podlago "obdelala" - postarinila (saj je o zgodovini šole, ne? ;)

Tako sem "ubogemu" šeleshamerju potrgala robove, ga celega zmečkala, pobarvala z Ranger-jevimi blazinicami (od svetle do najtemnejše) in polikala papir.
Šele sedaj je lahko zalepil slike na podlago ;)

Ja, dobila sva 5! ;)

10 komentarjev:

  1. Pridna mami.Tudi jaz svojemu pomagam delat plakate, ampak on pa ne pusti, da bi kaj preveč ustvarjala zraven.pa še učitelji nas omejujeo.Velikost plakata, barva, velikost teksta,......Ni nam lahko, nam mamam:):):)Ja tudi midva ponavadi dobiva 5!

    OdgovoriIzbriši
  2. Zanimiv plakat sta izdelala! :)
    Sem se pa prav nasmejala objavi, ker sem zdajle za eno študijsko konferenco brala kriterije za ocenjevanje plakatov in delala pripombe. :)

    Glede na pravkar naštudirano bi rekla, da je desna stran plakata boljša, ker je na levi tekst nekoliko majhen in obsežen ... ampak tole je itak samo fotka plakata, tako da je v živo gotovo bolj.

    Uf, sem strogo kritična. :P Drugače pa čestitam za 5!

    OdgovoriIzbriši
  3. Tako je to, ko smo zasužnjeni z distress Inki, tudi jaz si ne morem pomagat in kakorkli obračas izpade veliko boljše, kot pa navadna bela podlaga. Dobro sta vidva to skombinirala in izvedla.

    Pa še odgovor na tvoje vprašanje na mojem blogu. Včasih imam za objavit več stvari, ki tematsko ne spadajo skupaj in potem jih sicer poslikam, ampak dam v mapico Neobjavljeno :-) in potem tam čakajo, čakajo... Ponavadi ne dolgo, ampak ker so bile kar nekaj časa aktualne božične čestitke, je ta čakala malo dlje, pa še eni dve :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Super sta naredila, ja ja tole senčenje in staranje te kar malo zasvoji.

    OdgovoriIzbriši
  5. Sej sta si tudi zaslužila petico. Dve petici!

    OdgovoriIzbriši
  6. Super plakat sta naredila in šeleshamer res dosti boljše zgleda malo postaran.

    OdgovoriIzbriši
  7. Ja, verjamem, da sta dobila 5!! Sem se pa trudila gledati, kdo je ravnatelj, pa ne morem razbrati s slike:-)

    OdgovoriIzbriši
  8. Vauuuuuu ... zbirka petic se je spet povečala - in prav je tako :o)))

    Zelo mi je všeč in napisati nam moraš kaj je rekla učiteljica. Boš?

    In sine je bil tudi ponosen kajne :o)))

    Glede na to, da v svoji zgodovini OŠ hodiš zdaj že tretjič vanjo je tako čudovite rezultate za pričakovati :o))) Joj kolikokrat moramo mame skozi OŠ in SŠ v svojem življenju - smo prave mame z velikim MAG. :o)))

    Lep vikend ...

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx