26. januar 2010

Še kar ni konec

Enim verižicam je bilo treba dodatno narediti še prstan in uhane, pa sem spet fimala. In vrtela tisto ročko paštamašine in vrtela ... No, nazadnje sem nehala, ker mi je zmanjkalo črne ;) (hec, jaz, ki ne maram črne, jo trenutno najbolj uporabljam ;)



Tokrat sem zmešala še olivno podlago. Imam kar nekaj stvari v tej barvi in včasih sem je več nosila. (Zdaj sem bolj uniformirana v jeansu in z modrimi verižicami ;) Pa tudi z oljnimi barvami mi je uspelo pričarati olivni odtenek, da o senčenju ne govorim ;)--
Te pa so v zlatorjavih tonih.
In še zadnje, ki so nastale dan kasneje in se niso uvrstile v barvno fotografiranje :)-

17 komentarjev:

  1. Sve su super ali olivne su mi favorit.
    Mnogo je vremena prošlo od mog fimanja....Izazivaš me da radim malo sa fimom. Bude...za koji dan

    OdgovoriIzbriši
  2. joj, kaj eni znate, res odlično :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Res si ekstra pridna! :) Sami super izdelki.

    OdgovoriIzbriši
  4. Kok so lepe,se kar ne morem odločit,mogoče rdeča z listkom??

    OdgovoriIzbriši
  5. Temu pa jaz pravim že manija!Ampak super manija:):)Lepi izdelki.

    OdgovoriIzbriši
  6. Joj koliko verižic spet na kupu. Všeč mi je, ker so toliko raznolike in zelo se mi dopade ta olivna in zalorjava. Drugače pa zelo zažge ona rdeča na desni strani na prvi fotografiji. V bistvu se itak ne morem odločit :-)

    OdgovoriIzbriši
  7. vsaka zase je lepa tko da tokrat nimam favoritke :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Super so ratale, olovne so moje favoritke :-)

    OdgovoriIzbriši
  9. draga chez moi,

    danes sem po naključju naletela na tvoj blog in vsi tvoji izdelki so prekrasni.
    Želela bi kupiti en komplet nakita v svetlomodri barvi (ogrlica in uhani ali zapestnica) ter nekaj knjižnih kazal. Mi lahko poveš kaj več o cenah?
    marjana.grasic@gmail.com

    tvoja občudovalka Marjana

    OdgovoriIzbriši
  10. Joj koliko verižic, same lepotice. Meni so naj bolj všeč one v olivnih tonih, to je bila včasih moja barva. Čist vse sem imela take barve.

    OdgovoriIzbriši
  11. Joj, joj, joj koliko krasote je nastalo v enem dnevu - samo, da niso bili fimo špageti za kosilo :o)))

    Asica si - odlično ti gre od rok in bo treba službo menjat :o)))

    OdgovoriIzbriši
  12. oooooooooooooooooooo joj katera je moja:)

    OdgovoriIzbriši
  13. Uf olivne so res čudovite- ostale pa takoj za njimi.

    OdgovoriIzbriši
  14. Lovely. Please put me in your drawing.

    OdgovoriIzbriši
  15. Aaaaa, tazadnja modra je superska! Pa tudi ostale niso daleč zadaj. Vau, vau, vau.

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx