19. januar 2010

Na snegu

Postavitev za to čestitko sem našla pri Sketch Saturday.




In spet sem naredila eno zimsko. Tokrat sem na sani na snegu posadila Edvina, pa prepozno ugotovila, da mu nisem oblekla jakne ;) Bogi revež je zmrzoval med poziranjem ;)

Edvin je pobarvan s Copic-i in oblečen v jeans, na sneg pa sem ga postavila, da lahko sodelujem v barvnem izzivu pri Stamp Something, kjer so želeli belo in modro (white & blue).

Pri A Spoon Full of Suggar so želeli večplastnost (layering), pri Simon Says Challenge je bil izziv "Shaby Chic" in čestitka je po robu malo oguljena.

To je ena prvih čestitk za očetov rojstni dan ;) Najprej je bila predvidena zanj, potem pa sem našla še eno postavitev in če mi jo uspe pravočasno narediti, bo dobil tisto ;)

Enkratni in unikatni pa smo tako in tako vsi, zato je čestitka univerzalna ;)


S snežinkami (snowflakes) pa lahko sodelujem tudi v izzivu pri
Satuday Spotlight.

12 komentarjev:

  1. Upam, da Edvina ni preveč zeblo ;). Čestitka je pa zelo luštna.

    OdgovoriIzbriši
  2. The card is so beautiful with lots of fantastic details. The coloring is also wonderful.
    Thank you for joining the fun at Stamp Something.
    Dorte aka dot-scrap

    OdgovoriIzbriši
  3. Oh gorgeous Moi, Love that lacing detail. Kim

    OdgovoriIzbriši
  4. Tudi jaz sem najprej pomislila na Edwinovo zdravje:):)Čestitka je pa zelo lepa.

    OdgovoriIzbriši
  5. Lepo si nam spet pričarala lepi del zime. Lepo sestavljeno in razgibano. Všeč so mi te snežinke in pa kako si zavezala to vrvico, dobra ideja. Ampak da si pa pozabla Edvina oblečt, ti ti.

    OdgovoriIzbriši
  6. Občudujem vse, ki se lotijo vseh teh izzivov. Tale tvoj Edwin je res faca, pa tkao lepe modre si skombinirala in ja tisto zavezovanje vrvice! Krasno!

    OdgovoriIzbriši
  7. Beautifull, love the lace detail!!

    OdgovoriIzbriši
  8. Ko je danes začelo snežiti, sem imela na sumu, da se pri Moi spet delajo snežinke - in imela sem prav :o))) Takoj sem šla pogledati na blog in ugotovila, da me sedmi čut ni prevaral :o)))

    Jupiiiii za snežinke tukaj in tiste tam zunaj in Moi ti jih še kar delaj vsaj do zimskih počitnic otrok :o)))

    VD

    OdgovoriIzbriši
  9. Še malo pa bom res začela verjeti da sem odgovorna za sneženje ;)

    OdgovoriIzbriši
  10. This is a beautiful card. I love the blues. Thanks so much for joining us at Saturday Spotlight.

    OdgovoriIzbriši
  11. Vidiš, ko si začela delati plakat je nehalo snežiti :o)))

    OdgovoriIzbriši
  12. Oh wow!! What stunning details and such pretty colors!! I adore your precious image and your snowflakes look amazing!! Love your lacing too!! Thanks for joining with us at Saturday Spotlight this week!! HUGS

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx