19. november 2010

Za iskrice v očeh

Simona nas je pozvala, da prižgemo iskrice v očeh s tem, da prispevamo kaj za dobrodelni bazar, ki bo letos zadnjo soboto v novembru (27. 11. od 9. do 15. ure) v Vili Mojca v Velenju. Tam bo potekala prodaja doma narejenih izdelkov.
 
Spakirala sem nekaj okrasnih krožnikov, pa nekaj verižic in
nekaj slik narejenih s servetno tehniko.
Upam, da bodo šli v prodajo in prižgali nekaj iskric v očeh ;)


8 komentarjev:

  1. Lepo! Ko bi bila bolj pozorna, bi tudi jaz kaj prispevala. Mislim, da nimam nič na zalogi.Sicer zašijem kakšno sivkino vrečkico, obeske iz gline...

    OdgovoriIzbriši
  2. Super darilca! Jaz tudi že nekaj let sodelujem, pa bom letos seveda tudi.

    OdgovoriIzbriši
  3. Kakšne krasote bodo osrečile ljudi! Pa koliko!!!! Ti si res neverjetna!!!

    OdgovoriIzbriši
  4. Moi, en velik HVALA! Prepričana sem, da bo izkupiček bazarja prižgal kar veliko iskric.
    HVALA!

    OdgovoriIzbriši
  5. Krasno Moi. Definitivno boš s tem prižgala veliko iskric v očeh.

    OdgovoriIzbriši
  6. Tole pa je prispevek. Kako bodo veseli lepih darilc!Zelo pridna si!

    OdgovoriIzbriši
  7. jooooj, si me spomnila, da mora bit nekje še zaloga slikic... paketek sem sicer že poslala - pa saj lahko še enega, mar ne?:)
    lepo je prižigat iskrice...

    OdgovoriIzbriši
  8. Dobro je delati dobro kajne dekleta in mesec december je čist pisan na kožo prižiganju takšnih iskric v očeh ...

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx