8. november 2010

Snežaki

Preganjamo viruse, pa dolgčas in če nočem, da ves dan visi za DS-om, moram biti kar fino iznajdljiva, da ga premami ;) In izdelovanje voščilnic ga je ;) Skupaj sva izdelala to voščilnico.

Ideja je njegova, malo sem mu pomagala pri senčenju, kaj predlagala, drugače pa je mali mož večino naredil sam. Še pri metli je moral biti trak in nekaj modrega (vrvica), ker je videl pri babici, ki ima tako metlo ;) Pa pikice lepila pod snežinkami so delane po njegovem navodilu. Tu, pa še tu in tu, ... ;) Lepljenje pa se seveda morala prepustiti strokovnjaku, ki je imel na koncu čisti zlepljene prste ;)
In ker bo voščilnico nesel učiteljici angleščine, je lahko napis angleški.

Pred časom pa so nastale še te voščilnice, pa naj bodo snežaki skupaj. ;)
Podlago sem malo okrasila (poštempljala ali lepila izsekane snežinke), en del prelepila z potiskanim papirjem, ki je tudi podlaga osrednjemu motivu, dodala trak in mašno  ter razne dodatke. 
Preproste, take za pošiljanje po polžji pošti ;)

11 komentarjev:

  1. Super takole preganjata viruse. Jaz pa čas, da lahko grem iz službe :))) Snežaki so meni tak super motiv. Takšni ali drugačni, vedno so sladki.

    OdgovoriIzbriši
  2. Prav luštni snežakci so nastali. Seveda pa zmaga otročkov. Pravi mali umetnik! Če pa je pregnal še kaj viruso je pa še bolje.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ooo, pravi umetnik je tvoj DS, saj sta naredila super lepega snežaka.
    Tudi tvoje voščilnice so krasne :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudoviti snežaki, prav vsi :)
    Zelo zanimivo si jih pobarvala :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Super sta ustvarjala. Čestitka je fenomenalna. In seveda mora biti tudi modri trak na metli. LOL


    Snežakci so pa zelo kjuuut.

    OdgovoriIzbriši
  6. Kakšno produktivno ustvarjanje.
    In metla.....marička!!! kot čisto prava.
    Čimprejšnje okrevanje.

    OdgovoriIzbriši
  7. Krasne snežkote si naredila :-))

    OdgovoriIzbriši
  8. Super čestitke!Tebi je lahko, ko imaš pomagače:):)

    OdgovoriIzbriši
  9. Kako so lepi!!!! Prav super zimsko vzdušje ustvarjajo!

    OdgovoriIzbriši
  10. Super snežak in super metla! In to da je napis angleški za učiteljico angleščine, mi je tudi super :) Bravo obema!

    OdgovoriIzbriši
  11. Upam, da ste pometli z virusi in da boste priklicali še kakšnega snežaka tudi brez njih :o))) Nekako se trudim vživeti v zimski čas, pa mi še ne gre od rok - čisto sem še pozno poletna in jesenska ... ne vem kaj mi je letos :o)))

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx