27. november 2010

Tudi letos

Ste mislili, da bo letos leto brez knjižnih kazal? Neeeeeeeeeeee! :)
Spet bodo novoletne pozornosti, tokrat jih bodo dobile jogijke ;)

8 komentarjev:

  1. Vsi drugačni vsi enakopravni :)))) Lepo si jih zložila v kolaž in prav fajn je takole pogledati razne detajle. Ta tvoja kazala so itak zakon.

    OdgovoriIzbriši
  2. Iiii, jaz imam pa tudi enega! In prav tu pri računalniku počiva, ker mi je tako všeč, da ga pač rada vsak dan pogledam!

    OdgovoriIzbriši
  3. Jaz sem tudi ponosna lastnica enega, ki je trenutnu v čtivu na nočni omarici. Hvala!

    OdgovoriIzbriši
  4. thanks for your com! I like this montage!

    OdgovoriIzbriši
  5. Moi zakaj pa jaz nimam tako krasnega kazala za knjige?

    Eden izmed možnih odgovorov je, da nisem jogijka ...

    Drugi možni odgovor je, da me Moi izredno dobro pozna in sluti mojo ljubezen do knjig in misli, da jaz pri branju knjige ne rabim kazala in jo preberem kar celo naenkrat ...

    Po moje bo to drugo :o))) Drugač si skoraj ne znam razlagat, da jaz nimam niti enega, nobenega, knjižnega kazala izpod tvojih rok :o))))))))

    Bom pisala Božičku za enega :o)))

    Ej Moi, da sem ful na hece veš, ne me preveč resno jemat :o)))

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx