7. november 2010

Zimska polička se polni

Mravljica me je navdušila s svojo organiziranostjo, zato sem se še sama sistematično lotila dela: priprave materiala za Božične voščilnice.

Tako sem narezala in prepognila podlage iz barvnih kartonov za voščilnice,


si pripravila prve osnove iz navadnih listov,
in pa druge osnove iz potiskanih listov.

Seveda niso manjkali pobarvani in pobleščeni  motivi (z bleščicami res nisem šparala).


Nastalo je nekaj različnih čestitk. Moram priznati, da gre tako res hitreje ;)


Materiala je še, zako bodo še nastajale nove.

8 komentarjev:

  1. Zelo si bila ustvarjalna in pridna, moram pridati, da sem tudi sama ko sem morala kaj narediti v večji količini ubrala takšno pot kot ti in res je hitreje in še užitek je večji :o)))

    Kaj misliš bi se obnesel tak sitem tudi pri hišnih opravilih - jaz ga še nisem pogruntala :o)))

    Lepo nedeljo vam voščim ...

    OdgovoriIzbriši
  2. hmm, mogoče bi se pa s takšno zorganiziranostjo tudi jaz kaj prej lotila izdelave. Še ljubše bi mi bilo, da bi mi kar nekdo vse pripravil. :)

    Super si tole naredila, voščilnce so čudovite.

    OdgovoriIzbriši
  3. :)) meni je pa fuuul užitek pripravljat stvari ... ko bi bilo treba pa dokončno sestavit, me pa mine želja po ustvarjanju :)))

    OdgovoriIzbriši
  4. Organiziranost je super zadeva, sploh kadar je potrebno narediti več čestitk, kot se to dogaja pred novim letom. Res gre hitreje, sploh ko so že oblikovane ideje o postavitvi in detajlih. Pravo pisano zimsko druščino si ustvarila.

    OdgovoriIzbriši
  5. Tudi jaz poskušam s organiziranostjo, in nekaj časa mi celo uspeva...samo potem pa kmalu popusti in naokoli skačem kot zmešana kura, da o tem kakšna je na koncu soba sploh ne govorim... :(

    Drugače pa super čestitke! :)

    OdgovoriIzbriši
  6. O, me veseli :)

    In super kupček ti je uspel!

    OdgovoriIzbriši
  7. Krasne voščilnice! Verjamem, da je takale organiziranost super in je delo precej lažje. A najprej je treba imet idejo ... jaz jo še kar čakam in iščem ... :-)

    OdgovoriIzbriši
  8. Super rezultat! Jaz imam tudi že marsikaj pripravljeno, a ko hočem dat skupaj, ne gre. Ali ne paše podlaga, ali ni primeren motiv....

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx