1. november 2010

Ustvarjalni kotiček

Malo sem si preuredila svoj kotiček in sedaj ni več pisarniško-računalniški, ampak je bolj ustvarjalni. Moj dizajner ;) mi je izdelal logo in razložil, da se to lahko prebere kot
  • mua (francosko jaz), ustvarjalni kotiček (torej kotiček, ki pripada moi)
ali pa
  • moj ustvarjalni kotiček :))
Pametno, kaj?
A vidite Cuttlebug, pa škarje in levo spodaj štampiljko? Tisto pri Iju pa so Spellbindersove šablone za scalop kroge. ;) V živo se boljše vidi.

Kotiček pa pokažem drugič, še ni čisto gotov ;)



10 komentarjev:

  1. aaaaaaaaaaaa, svetovno! Pa saj ne moreš verjet kaj vse je v otroški domišljiji. Super dodatki, super ideja s samim napisom. Bravo! Ampak tale cuttlebug in šablone so pa pika na i.

    OdgovoriIzbriši
  2. super, res :)) bravo za vse ideje in kajpak tudi za izvedbo.
    ustvarjalni kotiček... a naj rečem, da ti ga zavidam? saj se sredi dnevne tudi čist fajn počutim - le okolica protestira :)))

    OdgovoriIzbriši
  3. Mali so itak pametnejši od nas!

    OdgovoriIzbriši
  4. @Vladka, meni je tud Cuttlebug ludi ;)

    @Mojca, moj kotiček je tudi en vogal v dnevni ;) Samo PC sem vrgla ven in nekaj pisarniške krame, pa dala bližje moj material, da bo bolj pri roki ;)

    @Maja, a ne da so :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Neverjetno je tole naredil in dve varianti branja sta me prav nasmejali!!!!

    OdgovoriIzbriši
  6. Ja tole je pa čisto zame. Pisano da je kaj.. fenomenalno. Vse pohvale!

    OdgovoriIzbriši
  7. Prav nagajivo zgleda ta tvoj napis - enkraten je - meni je pisanost nadvse pisana na kožo ... pa le dobro poslikaj kotiček z vsek kotov :o))) in poteši našo radovednost in nestrpnost :o)))

    OdgovoriIzbriši
  8. :)))) ZAKON!!!! Tvoj dizajner ima stil ♥ ♥ ♥

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx