28. november 2010

Merci beaucoup Marjanne

Ta odtis sem dobila že dolgo nazaj, poslala mi ga je Marjanne. Mislim, da je Marianne design (francosko Mignonnes, nizozemsko ‘Snoesjes’ avtorica je Hetty Meeuwsen).

Odtise sem tako dobro spravila, ko sem jih dobila, da sem že pozabila nanje ;) Fino je vsake toliko malo pobrskat po zalogah in jih prestavit, jaz pri tem odkrivam super stvari ;)
Ostis sem pobarvala s Copici in ga izrezala s Spellbindersovo šablono. Za ozadje sem uporabila K&Company papir in pa Core'dinations, ki sem ga izsekala z MS puncherjem in pa Spellbindersovo šablono - snežinko.
Še prava in papirnata čipka ter napis in čestitka je tu ;)
S to čestitko se prijavljam na Simon Says izziv: Let it snow.

Lepo nedeljo vsem, moi

14 komentarjev:

  1. This card is just awesome!! Beautiful colours; I am glad you are happy with them!

    OdgovoriIzbriši
  2. krasna, včasih so zalogice res dobrodošle.. lp

    OdgovoriIzbriši
  3. Včasih kar preveč dobro pospravimo nekatere stvari:) Ampak je pa zato presenečenje toliko večje, ko zadevo ponovno najdemo. Je pa res lušn motiv in zelo lepo si ga pobarvala. Pa všeč mi je ta kombinacija prave in papirnate čipke.

    OdgovoriIzbriši
  4. Oooh, o pospravljanju ne bi :) Vsakič odkrijem kaj "novega" :))))
    Motiv je res lep in tudi ti si ga super sestavila v čestitko. Da je motiv še vedno v ospredju in ni skrit za goro nekih dodatkov.

    OdgovoriIzbriši
  5. Hehe, tudi sama kaj tako dobro pospravim, da najdem šele po nekaj mesecih. In sem potem vesela, kot da bi dobila kaj novega :)
    Čudovita čestitka z luštkanim odtisom.

    OdgovoriIzbriši
  6. Zelo lep odtis in vse skupaj je čudovito skombinirano. Ja, te na novo odkrite zaloge materiala so res prima:)

    OdgovoriIzbriši
  7. Tega odtisa pa še nisem videla. Res je nekaj posebnega...in full lepo si vse skombinirala v celoto...

    OdgovoriIzbriši
  8. Krasno sestavljena in lepo pobarvana; nasploh: čudovita :-))

    OdgovoriIzbriši
  9. a ni fajn kdaj malo pobrskat - pa se najde kaj lepega?:))
    čestitka je čudovita, se mi dopade zelena barva, njen ton.

    OdgovoriIzbriši
  10. Zelo lušten odtis in lepa čestitka!!!

    OdgovoriIzbriši
  11. Gorgeous card, love the fab image.
    Thanks for joining us at Simon Says Stamps Challenge.
    luv
    Debby

    OdgovoriIzbriši
  12. Ljubko, ljubko, ljubko - in rob oblekice, ki kuka izpod plaščka je tako cart :o)))

    OdgovoriIzbriši
  13. Ja, mogoče je res čas da se lotim pospravljanja ☺ Krasno čestitko si naredila.

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx