5. november 2010

Valjanje po listju

Še ena jesenska. Mislim prijateljica, ki praznuje jeseni ;) In kaj je najprimernejše (glede na vse nove štampiljke listov in šablone?) za njeno čestitko? Ja, listje seveda in Tilda, ki se valja po njem. 

Vem, ni preveč pristašica Tild, sploh njeni punci moti, da nimajo ust (mimogrede, jaz sem se že navadila ;), ker pa je ta Tilda tako uživa, sem jo vseeno uporabila ;)
Listi so pobarvani z različnimi Distressi in senčeni, večji izrezani s šablono, manjši na roko.
Še notranjost čestitke, kamor so tudi "padli" listki ;) Pravzaprav sta padla še 2 iz Shrink plastike, ki sem jima pozabila narediti luknjo, preden sem plastiko skrčila ;) (eden se je skril pred fotkanjem ;)
Sem pretiravala z listi? Kaj morem, še na zadnji strani so, ker se mi je zdela tako pusta ;)

BTW: ste videli mojo novo podobo bloga ? Kaj pa druga kot listje ;)-

10 komentarjev:

  1. Najbrž si tako uživala v izdelovanju, kot Tildka uživa šri valjanju v listju. In ja, jesenka podoba tvojega bloga mi je všeč!

    OdgovoriIzbriši
  2. Wow, this is beautiful! Great fall card!

    OdgovoriIzbriši
  3. Ne, nisi pretiravala z listi, ker drugače tudi jesen pretirava! Čudovita je!

    OdgovoriIzbriši
  4. Čeprav tudi jaz nisem neki ljubitelj Tild pa mi je tale čestitka zelo všečna. Dobra ideja, da si jo takole 'vrgla' v listje :) Listke si zelo lepo obdelala in ujela jesen v njih in na čestitko. Preveč pa jih ni nikoli.

    OdgovoriIzbriši
  5. Krasna je. Tako pisana in razigrana.

    OdgovoriIzbriši
  6. ♥ ♥ ♥ prav nič nisi pretiravala z listi! Zelo prikupno čestitko si naredila :)

    Zadnja stran je pa res zelooo pusta, če ni obdelana. Tudi jaz se trudim, da se na zadnji strani tudi nekaj dogaja :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Ja, pa BTW opazila sem tvoj novi videz bloga, zelo všečen, zelo tvoj :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Ja nova oblekica bloga je čisto po tvoji meri :o))) Listki, listki ... In čestitka je zelo všečna ...

    Mi smo včeraj grabljali listje in ga imam za kak dan dovolj :o)))

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx