17. november 2010

Spet zimske

Kar nekaj časa sem šparala odtise, ki sem jih dobila; medtem že pozabila, da jih imam ;) Ko pa sem si pospravljala in preurejala, jih najdem. In to še pred novim letom! ;) Ne morš verjet ;)
Barvanje je še šlo relativno hitro, sestavit se pa nikakor niso hotele same ;) No, nekaj mi jih je vseeno uspelo, veliko pobarvanih motivov pa še čaka. 
 
No, med temi "starimi" je tudi novi, hvala Marna.

11 komentarjev:

  1. ♥ ♥ ♥ spet kupček čudovitih voščilnic :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Prav luštne so. Sedaj imaš pa že kar lepo zalogico kajne..

    OdgovoriIzbriši
  3. Ti pa si delovna, čuj :). Imaš že lep kup novoletnih. In všeč so mi te različne serije, tudi zaradi različnih barvnih kombinacij.

    OdgovoriIzbriši
  4. Kako lepa druščina, jo je prav veselje pogledati :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Joj, kako so luškane! Jih je kar škoda poslati!

    OdgovoriIzbriši
  6. Spet si ustvarila čudovit in pisan kupček.

    OdgovoriIzbriši
  7. joj, kakšne zbirkice... vsi blogi dišijo po praznikih... lepo se je sprehajat :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Resnično si že pošteno zavihala rokave in zdi se mi, da tudi vame počase leze ta "zimsko ustvarjalni" virus :o))) Ena je lepšsa od druge ...

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx