25. november 2010

Sneži


Zgleda, ko enkrat začneš, ne moreš nehat ;) No, tako se godi meni. In čestitke še kar nastajajo. Polica za zimske stvari je že preveč polna in treba bo počasi pisati voščila. Jaz pa imam še toliko idej in vse bi rada sprobala.
S pomočjo šablon sta nastala ta dva snežaka in smrečica, ki sem jih še samo sestavila in okrasila.  
Na fotki se slabše vidi (P.s.t.: nočne fotke sem zamenjala z dnevnimi ;) : podlaga so embosirane snežinke in oba snežaka se že veselita snega.
Torej: naj snežiiiiiiiiiiiiiiiiii :)

11 komentarjev:

  1. ja dva vesela snežaka pa še vesela avtorica..pa še mi smo veseli.. eno samo veselje...

    OdgovoriIzbriši
  2. They are both beautiful,the diecuts look fabulous!!!
    xx

    OdgovoriIzbriši
  3. Ko sem prebrala naslov, sem si mislila, presneto, le kje se že veselijo snega. Pri meni je še vse zeleno :)
    Upam, da tvoji krasni voščilnici privabita snežne oblake nad nas in nas zasujejo s snegom.

    OdgovoriIzbriši
  4. Izkoristi če te je zagrablo. Rezultati so super, si boš pač malo zalog naredila :P

    Suzy

    OdgovoriIzbriši
  5. Vidim, da smo vsi kot mali otroci, ki nestrpno pričakujemo sneg. Jaaaaz tudiiii :))) Upam, da ga s svojimi sneženimi čestitkami prikličeš.

    OdgovoriIzbriši
  6. Voščilnici sta mi noro všeč. Snega se pa nič ne veselim. No ja, se ga ,če je samo na smučiščih oz. če bi padal tako, da pusti ceste suhe ☺

    OdgovoriIzbriši
  7. Smrečica in pod njo snežak - kako luštno! Lepi voščilnici!

    OdgovoriIzbriši
  8. Sem brala na Fb, vsi so pisali sneg, sneg...samo pri nas ga še ni bilo! Ampak zdaj se pa lahko tudi jaz pohvalim! Sneži tudi pri nas! Jupi!!!

    Lepi voščilnici sta nastali, posebej druga, s smrekco mi je pa fenomenalna!

    OdgovoriIzbriši
  9. Zelo lepi čestitki.

    ti je uspelo priklicati sneg. Jaz že komaj čakam, da grem ven malo hoditi po njemu. :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Ti pa res znaš čarati! Lepi voščilnici, ki sta znali pričarati pravi sneg...

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx