14. november 2010

Tilda z laterno

Pobarvan motiv, izbran papir, potem pa se začne kompliciranje. Včasih na koncu podrem celoten zamišljen koncept in grem čisto v drugo smer.
Tokrat sem ga biksala z improvizacijo in sama nisem vedla kaj bi rada ;)

Sedaj se mi zdi presvetlordeč plašček in preveč pikic, seveda ko sem dele z manj pikicami odrezala ;) 
Za napis uporabljena nova stara štampiljka (thanks Nina), ter poudarjen napis z bakreno.
 Home-made poinsettia.

6 komentarjev:

  1. To pa mi je nekam znano. Ko ima človek že vse v glavi, potem pa s kompliciranjem odvihra čas in izdelek v svojo smer :) Si pa bila ekpresna z uporabo novih štampiljk. Dobra si, da ti je uspelo že sestaviti novo čestitko. Ta božična zvezda pa super izgleda.

    OdgovoriIzbriši
  2. Nice card!! The flower is beautiful!

    OdgovoriIzbriši
  3. Tudi jaz poznam taka stanja kompliciranja in na koncu kritično opazujem, kaj je nastalo. Glede tvoje tokratne voščilnice pa - predstavljaj si, da jo dobiš po pošti od nekoga. Mene bi najprej pobožalo sporočilo lučke in upanja. Verjemi, da bi tudi ti sedla in jo opazovala, zdela bi se ti lepa, ker taka tudi je!

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala @Tanja. Res smo včasih preveč kritični do svojih izdelkov in vidimo vse napake in napakice, ki jih drugi niti ne opazijo.
    ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. Super je!Božična zvezdica je pikica na i. Zelo dobro izgleda.

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx