30. november 2010

Še naš adventni venček in nagrada

Da pokažem še naš adventbni venček, ki sem ga naredila na hitro, to pa zato, ker moj križ ni sodeloval.  Okrasila sem ga z okraski in svečami, ki smo jih imeli doma. Zvezdice so narejene iz DAS mase, snežak in Božiček sta kupljena že pred časom, ostalo pa so darovi narave.

To nagrado pa sem dobila od Simone in potem še od Janje. Hvala vama, sem vesela, da vama je moj blog všeč.
Dodano 06.12.2010: Nagrado sem prejela tudi od NatasheMay, hvala.

Napisati moram 7 stvari o sebi:
1. moja razvada - kava
2. če je zraven še kaj sladkega, toliko boljše ;)
3. ne kadim
4. najljubša hrana: solata s piščančjim
5. ne maram snega
6. obožujem pa vodo (sploh če lahko plavam v njej ;)
7. rada potujem z mojimi mušketirji in našim AD.

Uf, pa mi je uspelo ;)

1 komentar:

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx