18. november 2010

Thank you card

Ti dve sta (poleg drugega) nastali na delavnici pri Nini.


Nina, it was realy a pleasure to have you here, thank you.
Jana nas je prijazno povabila, da sodelujemo pri izzivu These are a few of my favorite things, ki je pravzaprav dobrodelne narave, saj je čestitko potrebno poslati. Izziv določa, da je čestitka namenjena zahvali in izdelana v najljubši barvi jeseni. Ker sem jo naredila še preden sem zvedela za ta izziv, drugi del ni izpolnjen, pa bi jo vseeno poslala.
Se bom potrudila narediti še kakšno, saj sta omenjena 2 naslova.

9 komentarjev:

  1. Motiv rokavičk je meni res tako lušna zadeva, da čestitka ne more izpasti drugače kot dobro. Lepo si jo skombinirala s tem ozadjem in napisom :) Tale druga zadeva pa tudi mene muči, samo malo moram raztegnit dan. Saj ne druga, ampak trenutno je kar nekaj rojstnih dni in moram še to dokončat. Upam, da mi uspe. Tvoja je lepa in po moje ni nič narobe, če ni v klasičnih jesenskih barvah.

    OdgovoriIzbriši
  2. Moi, kje pa si zvedela za tole delavnico? Bi me lahko obvestila, če bo še kakšna? Ker so mi zelo všeč voščilnice, ki ste jih delali. Meni nikakor ne grejo čestitke,kjer ni osrednjega pobarvanega motiva :)
    Tvoji sta čudoviti!

    OdgovoriIzbriši
  3. @Helena, za delavnico mi je povedala prijateljica in sem tako na hitro "uletela" ;) Ti javim, če bo še kakšna ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. I love these cards!! have a nive day!

    OdgovoriIzbriši
  5. Jaz bi tudi, jaz bi tudiiii, se pod Heleno podpisala :) Sem ravno hotela napisat, kje ste izvedele in kdaj bo spet :) Ker so vsi izdelki luštni.
    Tudi tvoji, jasno :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Tole je pa bila delavnica in pol. Naredile ste čudovite čestitke.

    OdgovoriIzbriši
  7. Rokavički sta zelo ljubki, mi je čestitka full všeč. Metujček je pa tako in tako moj najljubši motiv, tako da je tudi ta čarobno lepa čestitka.

    OdgovoriIzbriši
  8. Tudi meni so te rokavičke ful lepe in motiv metuljčka prav tako ...

    OdgovoriIzbriši
  9. Kako sem vesela, da si zraven!!!!! Hvala ti in moram reči, da je prelepa, da pa ne govorim o prvi z rokavičkami in napisom, ki je v eni meni najbolj priljubljenih božičnih pesmi! Krasneeeeeeee!!!

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx