19. februar 2010

Druga

Še ena knjiga, ki pa niti malo ni smela zaostajati za prvo. Saj veste kako smo drugorojeni občutljivi na ENAKOpravnost ;)


Kamenčki za okras in pa veeeeeeeeeeliko trakcev, ...
... poštempljana notranjost, ...


... in pa listi.
Razigrana predzadnja stran, saj deklica že obiskuje šolo, ...
... in pa obvezna številka na zadnji strani.

Vse najboljše

21 komentarjev:

  1. O, prav nič ne zaostaja! In iskrene čestitke ob vaših praznikih!

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasna je, nč ne zaostaja za prvo :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Tale druga pa se mi zdi še bolj dodelana, bolj vse skupaj paše skupaj :) Pa oranžna je, taka topla, pomladna.. joooj, kok sem sita zime :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Prav lušna knjigica, tako razigrana je! :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Kolk maš lepe trakce!!!! (naj se sliši kot vzdihovanje nevoščljive sedemletnice)

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovita knjigica! Polna lepih detajlov. Super res! :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Zelo zelo je lepa, sploh pa tole s trakci, kar poživi knjigico :-))

    OdgovoriIzbriši
  8. Vauu ta je bolj v mojih barvah :-) zato mi je za pikico bolj všeč :-)

    OdgovoriIzbriši
  9. ooo, kaka fajna, vesela, razigrana, nafrfotana s trakci je tale knjigica. Zelo mi je všeč s to svojo pisanostjo.

    OdgovoriIzbriši
  10. Čudovite knjigice prihajajo izpod tvojih pridnih rok - zelo so všečne, tako ljubke, nežne, pisane - naj prikličejo počasi pomlad :o)))

    Tudi Brini vse lepo in dobro ...

    OdgovoriIzbriši
  11. Taprava dekliška v lepi barvni kombinaciji je tale knjigica.

    OdgovoriIzbriši
  12. mogoče bom pa tud jaz znala take delat, ko bom velika.... noro lepa knjigica je!

    OdgovoriIzbriši
  13. Meni je zelo všeč! Posebej sem navdušena nad vsemi tistimi detalji, ki se jim posvetiš in izpadejo tako zelo nesramno dobri! :)

    OdgovoriIzbriši
  14. ne zaostaja, ne. čudovita je.

    p.s. in tudi, če bi... prvorojenci MORAMO biti priviligirani, ker so tamali scrkljani in nam poberejo vso pozornost, weeeeee!
    :))

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx