28. februar 2010

Slovenski EVRI

Vse skupaj je pravzaprav sprožil moj možek, ko je domov prinesel več novih, lepo svetlečih slovenskih kovanih Evrov. Tako sem poiskala še preostale drobižeke in razen 5 centov našla vse ;) Zato je 5 centov tukaj le začasno, dokler ne dobimo še tega slovenskega.


Takoj se mi je porodila ideja, kako bi jih spravila in postavila na ogled ;) V "easel card" seveda ;)

Pa vendar vse ni šlo tako gladko. Stran s kovanci je precej težka, saj sem morala vzeti karton, da se ne bi papir upognil pod težo kovancev. Okvirčki so izsekani z dvema puncherjema, najprej kvadratom in potem z malo večjim scalop-kvadratom in poštempljani. Nato je na njih nalepljena folija in še 3D blazinice.

Kovanec spredaj, ki (za)drži kovance v pokončnem položaju sem tudi začela na napačni strani. Tako je lepljen del na vidnem mestu. Za drugič bom že vedela ;)
Kovanec in napis sta izrezana iz zlatega papirja. Pa tudi kladivček je domače izdelave ;)
Prav uživala sem v ustvarjanju tega "stojala za kovance". N. me je vprašal zakaj dajem denar v/na čestitko. Ni mu bilo jasno, če pa je denar vendar za porabit ;) Ko sem mu razložila, da te čestitke ne bomo pošiljali in je le namesto plastičnega ovitka, v katerem so ponavadi kovanci, je bil pomirjen ;)

15 komentarjev:

  1. Dobra ideja- V sili razbij steklo:):):)

    OdgovoriIzbriši
  2. Tile pa prav gotovo zgledajo lepše pakirani kot oni spominski, ki sem jih dobila jaz za vodenje projekta :))) Hmm.. čeprav tudi onih ne bom prepakirala, imajo čustveno vrednost :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Wow this is a very original euro card!!

    OdgovoriIzbriši
  4. Svetovna ideja in odlično si tole naredila. Full dobro se mi zdi to kladivo, ki si ga izdelala. Res odlična opravljeno delo. Tole me ima, da bi videla od blizu. :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Vladka, ti kar pridi, saj moram tudi jaz tvoje izdelke pogledati z rokami ;)

    OdgovoriIzbriši
  6. Super ideja! Tako za spominski komplet, ki ostane doma, kot za darilo. Pa ideja s kladivcem mi je prav scenska :-) Verjamem, da si uživala v izdelavi.

    OdgovoriIzbriši
  7. Kako čudovita in sveža ideja!
    Kladivce pa je....kot bi bilo pravo.

    OdgovoriIzbriši
  8. U res dobra ideja in odlična izvedba!

    OdgovoriIzbriši
  9. dobra ideja. seveda N se je ustrašil da boš ti po novem takole začela okrog pošiljat denar :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Ej megastična ideja :o))) Ful domiselno - žilica ustvarjalnosti ti deluje na tisoč :o)))

    OdgovoriIzbriši
  11. Fantastična ideja! Zabavno, uporabno in zelo lepo narejeno. :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx