4. februar 2010

Srčki

Tokrat vam pokažem le srčke, ki sem jih dodatno okrasila, na podobnih čestitkah, ki ste jo lahko videli že tukaj.


Dobila sem naročilo za enake, pa ne morem iz svoje kože in sem morala malo eksperimentirati ;)

Pri prvi sem z liquid pearls narisala perlice, na drugi pa sem s 3D blazinicami prilepila izrezan srček.

13 komentarjev:

  1. Tile srčki so res nekaj posebnega in tvoje izvedbe so mi zeeeeeloooo všeč.

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepi srčki.Pri drugi, pa sem jaz mislila, da je srček izrezan in je tam "luknja", na spodnji podlagi pa odtisnjen drug srček.Tako mi izgleda:):)

    OdgovoriIzbriši
  3. Te, jaz pravim čiste serije :-) so res krasne. In ti štemplji tako bogati sami na sebi, da bi bil skoraj greh jih postavljat nekam v ozadje. Prav je, da se bohotijo.

    OdgovoriIzbriši
  4. Te štampiljke so res že tako bogate, da ne rabijo dodatnih okraskov. Prav diskretno si narisala perlice in 3-D mi je tudi všeč.

    OdgovoriIzbriši
  5. Prva, s perlicami mi je mogoče za odtenek bolj všeč, ampak na splošno je štempiljka prekrasna!

    OdgovoriIzbriši
  6. Tale motiv srčka je tako lep in ti si ga odlično uporabila na čestitki. Všeč mi je 3D videz.

    OdgovoriIzbriši
  7. tudi jaz sem pri drugi pomislila isto kot Alenka :)

    OdgovoriIzbriši
  8. V živo se srčkasto krasni :o))) Če jih boš naredila še več se mogoče začnejo ptički ženiti prej :o)))

    OdgovoriIzbriši
  9. srčki... krasni so. da jih kar ne moreš nehat gledat.

    moi... moje opravičilo je od srca in zafarbano tudi... hvala za nagradico nekaj objav nazaj. ne bom se nič opravičevala, zakaj sem zdaj nekaj časa tako površno faflala preko blogov... tako je bilo in upam, da je mimo. še enkrat - hvala, prav počaščena sem:)

    OdgovoriIzbriši
  10. Mojca, nagrada je tvoja ne glede na to kdaj jo "pobereš" ;)

    OdgovoriIzbriši
  11. I love this swirled heart; just beautiful !

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx