3. februar 2010

5 mačk

5 mačk je poziralo za naslovnice:

zelena

svetlo modra


rjava


rdeča


modra

in nato potacalo še notranjost čestitk.






13 komentarjev:

  1. Hude mačke !Jih je za en cel Mačji dol, pa še vsaka je drugačna in obenem so vse iste:):):)Joj kaj nakladam, ampak so mi všeč!

    OdgovoriIzbriši
  2. Luštne so tele tvoje mačkice,pa še po notranjosti čestitk so se sprehodile ;)).

    OdgovoriIzbriši
  3. Modra in rdeča so moje favoritke. SUper!

    OdgovoriIzbriši
  4. Tele mačke sem pa že občudovala, tko važno pozirajo! Prave manekenke!

    OdgovoriIzbriši
  5. o kakšne lušne muce....ampak so pa tud ene packe da takole potacajo tako lušne voščilnice :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Lušne mucke, rdeča pa je moja favoritka! :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Tele so pa prav ponosne mačke in ne kar ene potepuške. Lepo zgledajo. Notranjost je pa prav zabavna.

    OdgovoriIzbriši
  8. Super mace...meni je favorit smeđa mačka,a i boje na toj čestitki su moje najdraže boje...

    OdgovoriIzbriši
  9. Moje favoritke pa so prva zelena in tista rdeča. In dopade se mi, da so potacale še notranjost:-). Prekrasno izpade ta obrobna štampiljka.

    OdgovoriIzbriši
  10. Dvigujem šapico v pozdrav tem fletnim mačkicam in jim želim obilico preje v novih domovih :o)))

    Mijavčkasto dobro ...

    OdgovoriIzbriši
  11. Joj, kako so mi všeč te mačke!

    OdgovoriIzbriši
  12. Mi lahko izdaš, katera štampiljka je ta muc, ker mi ne gre iz glave in bi si jo rada nabavila :)

    OdgovoriIzbriši
  13. Ful dobre mačke!!!!
    In čisto vsaka im anekakšen svoj čar, kot bi govorila neko svojo zgodbo.

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx