20. februar 2010

Maribel

Ko sem pred časom videla Maribel na enem od tujih blogov, se mi nit sanjalo ni, da je to Stampelglede štampiljka, niti da je tako težko priti do njih (da o ceni ne govorim). Samo, kot je rekla Sonja, so vredne svojega denarja.



Kar nekaj časa je "počivala" in čakala na pravo postavitev, da pride do izraza. Ko pa sem pred dnevi našla Carin-in blog, sem se "zaljubila" v njeno Božično čestitko. Tako popolna je, skrbno izbrane barve in dodatki, imenitna ideja z okvirjem. Nič čudnega, da je dobila nagrado.

Carin! Congrats for the prize won for your Card. It's perfect.




In tako je padla ideja, da bi tak okvir uporabila za Maribel. Seveda originalu ne seže niti do kolen. Prepozno sem ugotovila, da je moja osnova manjša, zato so robovi listov bolj skupaj.



Še notranjost čestitke, tudi okrašena s Stempelglede kotno štampiljko in rožico.

Prijavljam se na izziv pri Our Creative Corner, kjer so želeli novo tehniko, ki je še nisem uporabila. Tak izsekan okvir sem delala prvič, prej sem izsekovala papir samo za podlago.

Our Creative Corner is challenging me to try a new technique. I made this punched frame for the first time. Before I use punched paper only for base.

22 komentarjev:

  1. Lepo čestitko si naredila.Tale dečva je tudi moja najlepša štempiljka.

    OdgovoriIzbriši
  2. Oh, ti si pa hitra! Jaz sem tale izziv šele videla in ko sem videla tvoje ime, sem morala priti pogledat! Super čestitka je! Nore barve in zelooooo lepa!

    OdgovoriIzbriši
  3. Maribel že dolgo občudujem in lovim kanale in povezave ,da pridem do nje.
    Zelo lepo si jo vkombinirala v voščilnico.

    OdgovoriIzbriši
  4. Ves čas ustvarjalno zorimo kajne? In prav je tako :o))) Krasno ti je uspelo in kličem ti še na mnoge nove izzive ...

    VD

    OdgovoriIzbriši
  5. Prekrasna čestitka! Res je lepa štampiljka.
    Veliko sreče na izzivu.

    OdgovoriIzbriši
  6. :) prav luštna je :)
    veliko sreče na izzivu!

    OdgovoriIzbriši
  7. Čudovito čestitko si naredila in te lepe štampiljke uporabila, kot se le da :)
    Vidim, da si se lepo opremila s štampiljkami :) Ko so pa tako super uporabne tudi za rožice :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Prekrasna čestitka! Res je lepa štampiljka. Tudi tista notranja.
    Veliko sreče na izzivu.

    OdgovoriIzbriši
  9. Vau, tole pa je res naravnost čudovito. Prav si naredila, da si počakala in da je prišel pravi trenutek, da uporabiš to štampiljko. Res odlično izgleda v tem natrganem okvirju. Tole bi bilo kar za na steno dat.

    OdgovoriIzbriši
  10. Čudovita je! Veliko sreče na izzivu :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Ta mi je pa strašansko, neznansko všeč.

    OdgovoriIzbriši
  12. Eeeej... sem pa ostala čisto brez besed. Sem mislila, da je tvoja čestitka dobila nagrado, ker...tole je pa čudovito! Uaau... Maribel je pa res lepa štampiljka in super si vse skombinirala! Kapo dol:)

    OdgovoriIzbriši
  13. Vauu, krasna štampiljka. In še lepša čestitka. Super ti je uspelo!

    OdgovoriIzbriši
  14. sem že nekajkrat rekla, da to niso več čestitke, že zdavnaj so presegle ta naziv...
    držim pestke:)

    OdgovoriIzbriši
  15. Krasno narejena čestitka in okvirček si zelo lepo naredila. Štampiljka je pa res prelepa.

    OdgovoriIzbriši
  16. Absolutley beautiful frame and card!!! Glad you tried a new technique!!!

    Thank you for playing the OCC with us!!! Hugs ~S~

    OdgovoriIzbriši
  17. Hello! :) Thank you for your nice comment on my blog! ♥ So nice to see that I have inspired you! What a beautiful card you have made! :)Stempelglede rocks! ;) Keep up the good work! I will follow your blog! Hugs Carin

    OdgovoriIzbriši
  18. Wow, absolutely gorgeous piece of art! Love that frame technique - I think I'll have to try it out for myself! Great work on trying a new technique. So happy you could have some fun with us at Our Creative Corner this week.

    OdgovoriIzbriši
  19. Uauu, uaou samo to alhko rečem in močno stiskam pesti za izziv :-)

    OdgovoriIzbriši
  20. WOW this is really amazing,love the colours and how you have framed that gorgeous image!!! Love it!!
    xx

    OdgovoriIzbriši
  21. Lovely card, nad I like your tecnique too :-)

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx