14. februar 2010

Izzivi

Nimam časa za izzive, nimam časa za izzive, ... sem si ves čas govorila. Pa so me premamili, ti izzivi, tako izzivajo.

Najprej Klavdijin izziv z belino. Ta je res pravi izziv. Pa ne zato ker ne bi marala bele, temveč zato, ker bele ne moreš senčiti ;)

Takoj se mi je v mislih pojavila velika bela roža.
Kako, na čem, s čim, ... to je določil naslednji, Halin izziv: samo ne kvadratne oziroma pravokotne čestitke.
Tako sem podlago najprej izrezala s Spellbinders-ovo šablono, nato pa jo embosirala s Cuttelbug-ovo šablono, dodala še nekaj izsekanih listov in mašlc -> ET VOILA!
Hotela sem dodati še beli tag, pa se mi je izmuznilo belo očesce (eyelets), tako sem idejo opustila. Tako ne vem s čim bi pisala gor ;)

14 komentarjev:

  1. Tele tvoje rože me vedno fascinirajo, saj so tako božanske.
    Bela pa ji tudi lepo paše.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ta pa je tako nežna, krhka,ljubka - krasna je ...

    Objem ...

    OdgovoriIzbriši
  3. tale tvoj cvet je res nekaj posebnega in nežnega bravo

    OdgovoriIzbriši
  4. Kako lepo!!!Tako nežno deluje!In super, da je okrogla čestitkica.Dve muhi na en mah, pa še super paše na marjetko:)

    OdgovoriIzbriši
  5. Ja, dobro pozanm te težave s senčenjem, kadar je 'prepovedano' :-))) Ampak na koncu je res zanimivo, kaj vse je nastalo z spodbudo ustvariti nekaj belega. Toliko različnih stvari smo ustvarile in super se mi zdi. In ta tvoja rože je tako bogata sama na sebi, da ne potrebuje nobenega senčenja in dobro obliko si uporabila za osnovo.

    OdgovoriIzbriši
  6. Res fajn je bil tale izziv - same krasne stvari so nastale. Super ideja in krasna izvedba!

    OdgovoriIzbriši
  7. Prav čaroben je ta cvet. Res nekaj posebnega.

    OdgovoriIzbriši
  8. Uuu dve muhi na en mah. Krasna bela in nenavadna čestitka. Tale cvet je res nekaj posebnega!

    OdgovoriIzbriši
  9. Zelo lepo s cvetom dodala dimenzijo beli! Krasna je!

    OdgovoriIzbriši
  10. I am amazed; how do you do it ? It is just gorgeous, Moi !

    OdgovoriIzbriši
  11. Čudovito!!!
    Pravljično, nežno, romantično, zavito v koprene.....

    OdgovoriIzbriši
  12. Zeloooo luštna! Sploh pa si prima uporabila več različnih kombinacij in tehnik :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx