8. februar 2010

Iz marjetic

Takoj ko sem videla rožo, mi je bila všeč. Narejena je iz Sizzix-ovih marjetic in že sem malo brskala za to šablono, pa se potem vseeno nisem odločila za nakup (verjetno me je odvrnila poštnina ;)




Zadnjič pa jo čisto slučajno najdem v Memories. Ha, ni slučajev. Seveda je šla takoj z mano in včeraj sem že rezala in sestavljala in lepila marjetice skupaj. Slikala sem komaj danes, pa čeprav tudi današnja dnevna svetloba ni preprečila fleša :(
Izdelavo rože sem videla pri Di. Najprej sem naredila eno enobarvno, ki sem ji samo osenčila konce cvetnih listov. Te sem zavihala še preden sem jih zlepila skupaj.
Druga pa je nastala iz barvnega papirja, kjer sem liste naknadno vihala (tako kot je prikazano na videu).
Meni so noro dobre ;) Čeprav so velike in še ne vem v kakšnem stanju bodo prišle do prejemnic mislim, da jih bom še kaj naredila ;)

14 komentarjev:

  1. Čudovita čestitka. Tako bogata, ker ima toliko cvetnih lističev.

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo bogata,!! pa pravzaprav čisto enostavna:):)Meni je skoraj bolj všeč enobarvna:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Tile marjetici sta pa čudoviti.

    OdgovoriIzbriši
  4. Super pride :) Je šablona verjetno samo nate čakala tam v Memories :)
    Včasih so nam kaki pripomočki enostavno namenjeni.

    OdgovoriIzbriši
  5. o s tole marjetko bi se pa kar dolgo lahko šla "ljubi ne ljubi" :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Prava pomlad je pri tebi in ravno prav pred Valentinovim bi se šla Nena 'ljubi, ne ljubi' ... :-)

    Meni je tudi enobarvna rahlo lepša

    OdgovoriIzbriši
  7. Uhhhh, koliko cvetnih lističev, naaajs.

    OdgovoriIzbriši
  8. Pa res lepo pride kakle marjetica.Tudi meni je bolj všeč enobarvna, je skoraj kot prava.

    OdgovoriIzbriši
  9. Čudoviti sta. Bela res izgleda skoraj kot prava. :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Obe sta super lepi! In šablonica ti je bila očitno res namenjena. :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Vau, tole pa je res svetovno. Odlično izgledajo te marjetice ni kaj. Vidiš, tudi v Memories-u je kdaj kaj na zalogi tapravega :-) Res prekrasno, sploh tista prva enobarvna mi je blazno všeč.

    OdgovoriIzbriši
  12. ROJSTVO BESEDE

    "O črnem kosu, marjetici beli
    sanja zelena senožet,
    a jaz o polni zibeli
    komaj rojenih besed.

    In jih gledam, kako neutrudno
    hodi ena k drugi v objem,
    kako počasi, težko in zamudno
    se rojeva njih pravi zven.

    Tako se kakor iz davnih pracelic
    lušči v jutri nova poved
    in jaz iz odtrganih listov marjetic
    poskušam znova sestaviti cvet."

    (Tone Pavček)


    Ah kaj nsj ti rečem, saj veš kakšna sem, ko je govora o belih marjeticah :o)))

    Objem ...

    OdgovoriIzbriši
  13. Oh wow! Just love thses flowers. Kim

    OdgovoriIzbriši
  14. Your work is stunning ! Beautiful work, thanks for showing :-)

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx