12. februar 2010

Pusta

Letos sta nas obiskala svetlolasi in kodrasti ameriški staroselec ali kot krajše rečemo -> indijanec in pa "žgoljast" pirat ;)



Ker se je mama (moi) nehala truditi in sama izdelovati kostume (to je zgodba zase ;) in ker pač ne zna(m) šivati, jih je ati kar kupil po načelu: najlepši, najboljši in NAJCENEJŠI. :)- Oblekla sta se sama in to takoj. Pravzaprav sta ves čas hodila okoli takšna. :)



Jaz sem ju potem še namazala in fotografirala.

8 komentarjev:

  1. Žgoljast pirat, ha ha ha. Prav lušna sta in vidi se, da sta prav uživala v teh vlogah. Prava manekena.

    OdgovoriIzbriši
  2. Dobra sta. In čisto sta se vživela v vlogi :)
    Tudi jaz sem včasih raje kupila, kot se mučila s šivanjem. Odvisno od želja otroka :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Full lepi maškori.Mami ju je lepo zrihtala.

    OdgovoriIzbriši
  4. maškare, maškare - lepe maškare!
    Pozirat pa znata:-))

    OdgovoriIzbriši
  5. haha, tale zabava je pa prav nalezljiva;)

    OdgovoriIzbriši
  6. Krasna sta tvoja fanta, tako in kot maškarci :o)))

    Objem in poljubček za vsakega ...

    OdgovoriIzbriši
  7. pirati in indijanci....dobra kombiacija :)
    je pa res da danes dobiš lepe in poceni kostume in se res nima smisla ubadat s šivanjem....bi bilo že blago dražje :(

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx