16. oktober 2019

Voščila

Z distress inki in oxidi narejeno ozadje.



Enkrat v zeleni in drugič v rdeči.


Čez je z belim prahom embosiran napis,
ki sem ga nato zakrila, da sem čez lahko s šablono
in pigmentno belo blazinico naredila snežinke.


Tako je napis v ospredju in so snežinke samo decentno v ozadju.

Lepim v Galerijo.

15 komentarjev:

  1. Martina, lepo si skombinirala napis ter ozadje. Pa fajn, da nas spomniš na Tinine pripomočke iz preteklih let :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Fantastično si uporabila ta velik napis na voščilnici. Ozadja so krasna!
    Zelo všečni voščilnici.

    OdgovoriIzbriši
  3. Martina najprej na j pohvalim barvne odtenke - noro všeč obe verziji. Nebi si mislila da lahko tako "preprosta" voščilnica pusti tako močan vtis :).

    OdgovoriIzbriši
  4. Na prvi pogled tako enostavni, pa vendar z močnim sporočilom.Všeč sta mi obe barvni kombinaciji.

    OdgovoriIzbriši
  5. To pa je lepo! Fantastičen efekt si dobila s tem, da si snežinke "postavila" v ozadje. Napis je res čudovit. Obe voščilnici pa zelo elegantni v temnejših odtenkih zelene in rdeče.

    OdgovoriIzbriši
  6. Zelo sta lepi. Krasno ozadje si naredila.

    OdgovoriIzbriši
  7. Martina, vrhunski sta...barvni odtenki ozadij so mi fenomenalni!

    OdgovoriIzbriši
  8. Super ozadje in seveda tudi napis in snežinke, odlična kombinacija.

    OdgovoriIzbriši
  9. Moja, moja. Vesela voščilnice z odtisom štampiljke, ki je pošla, ko sem se jaz odločila, da bi jo imela. Hvala tudi za čudovito izpisan naslov na kuverti. OBJEM

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx