11. oktober 2019

Mozaik

Prvič sem delala mozaik.


Kar zabavno je bilo,
podobno meditaciji,
ko moraš vsak košček posebej prilepiti na podlago.


Želela sem ustvariti videz morja,
od domačih pa dobila kritiko, da zgleda kot grda karta sveta :D

Prejemnici je bil všeč
(kaj pa če reva drugega rečt :D
in to šteje
(vem, da se samo tolažim s tem :D :D :D

9 komentarjev:

  1. Tudi meni je všeč. Krasne barve!

    OdgovoriIzbriši
  2. Meni so tudi všeč barve in odtenki. Vsake oči imajo svojega malarja, važno, da je tebi bil projekt v mediacijo :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Glavno, da je všeč tebi in prejemnici. Tudi meni je :) Lepo in natančno delo. Pa všeč mi je jesenski videz bloga.

    OdgovoriIzbriši
  4. Hahahaha, tvoji domači nimajo pojma :). Prav čudovit je!

    OdgovoriIzbriši
  5. Res ne vem kje so tvoji našli karto sveta. Čista morska tematika. Všeč mi je.

    OdgovoriIzbriši
  6. Reči tvojim fantom, da nimajo pojma o umetnosti. :-) Meni se zdi fantastično, kako si razporedila barve. Jaz vidim morje. Čudovit pladenj! In srečna prejemnica.

    OdgovoriIzbriši
  7. Meni zgleda fantastično. Kot pravi Jerneja, vsake oči imajo svojega malarja :) Srečna prejemnica!

    OdgovoriIzbriši
  8. Meni se zdi prav super!!!!! In prepričana sem, da je prejemnici zelo všeč. Jaz bi bila navdušena nad takšnim darilom! Upam, da se bom lotila še kakšnega.

    OdgovoriIzbriši
  9. Meni je zelo všeč. Verjamem, da tudi prejemnici.

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx