29. oktober 2019

MŠPU 7 - kreativna uporaba okvirjev

Tale naloga pa je narejena tako na hitro.
Kot bi jo delala tik pred naslednjo uro.
No, narejena pa je le! :D


Na hitro sem potrebovala tag, pa mi je prišel pod roke odrezan ostanek papirja
In tako sem se odločila, da iz njega naredim tag s pomočjo okvirja.
Iz perl papirja sem izrezala še enega, oba povezala s tanjšim papirjem
(sicer bi sredina letela ven), nato pa sredini zamenjala.


Prijavljam v MŠPU 7 - kreatina uporaba okvirjev in lepim v Galerijo.

8 komentarjev:

  1. super ideja in ta štampiljka, vsakič mi je tako všeč.

    OdgovoriIzbriši
  2. Dobra ideja, kako porabiti manjše ostanke kakšnega lepega papirja, ki nam ga je škoda zavreči.

    OdgovoriIzbriši
  3. Huda ideja in zopet te barve... ti znaš pobožati moj bit z barvnimi odtenki ;).

    OdgovoriIzbriši
  4. Super ideja in izvedba. Zelo lepo!

    OdgovoriIzbriši
  5. Všeč mi je, da si iz okvirja izdelala tag. Super ideja.

    OdgovoriIzbriši
  6. Super ideja z lepo potiskanim papirjem.

    OdgovoriIzbriši
  7. Dobra ideja. Tudi mini tagci pridejo prav. Zelo všečno.

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx