4. oktober 2019

Vodna lilija

Ko se božična zvezda prelevi v vodno lilijo
(no, z vsaj malo domišljije :)


Ozadje in cvetova sem barvala na akvarelni papir.
Sredino lilije in napis (ga ne najdem več v trgovini) pa sem s srebrnim prahom embosirala.

Tako težko je ujeti pravo barvo, ki je dejansko turkizna.


Idejo sem dobila pri Sandy in pa seveda naši Tini, ki tako lepo barva te cvetne liste.

Lepim v Galerijo in med novosti.

8 komentarjev:

  1. Bravo! Čisto sem navdušena. Čudovita je. Tale napis tudi sama velikokrat uporabim, ker mi je še vedno zelo všeč. :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovite barve in modra da globino tam ko je temnejša. Čudovita voščilnica, se kar potopiš v njo.

    OdgovoriIzbriši
  3. Uau, kako čudovite barve. Super si preobrazila božično zvezdo. Zelo mi je všeč!

    OdgovoriIzbriši
  4. Kakšna vrhunska preobrazba in čudovite barve😍. Lep pozdrav Andreja

    OdgovoriIzbriši
  5. To pa je fenomenalna preobrazba, vrhunski izdelek.

    OdgovoriIzbriši
  6. Imenitna preobrazba božične zvezde, si me s svojim barvanjem in postavitvijo ponesla v tople, sončne dni.
    Lepo, lepo bodi, Majda

    OdgovoriIzbriši
  7. Martina, kakšna krasota...nekaj čudovitega...

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx