28. oktober 2019

MŠPU 7 - nepobarvan motiv

Še ena naloga opravljena in sicer nepobarvan motiv.


Izbrala sem sadje, ga maskirala in z distres oxidi pobarvala ozadje.
Nato sem ga s šablonami izrezala in s 3D blazinicami prilepila na podlago,
ki sem jo še prej s sivo poštempljala z napisom.
Pri tem sem pazila, da ne zgleda kot semafor :D


Napis sem po svoje malce priredila.
Zahteva kar nekaj natančnosti, se pa da.


Prijavljam kot domačo nalogo za Malo šolo MŠPU-7 Nepobarvan motiv
in lepim v Galerijo.

6 komentarjev:

  1. Ta pa mi je zelo všeč, zelo domiselna :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Začenja se sezona prehladov in drugih podobnih bolezni, zato je tvoja voščilnica čisto na mestu :) Veselje jo je pogledati.

    OdgovoriIzbriši
  3. Martina, kako si me navdušila s to voščilnico in zdaj pa še z zapisom o semaforju :-)!!!! Vrhunska je in kapo dol za napis!

    OdgovoriIzbriši
  4. Waw,prav navdušena sem nad voščilnico. Fantastična izvedba in bravo za domiselnost.

    OdgovoriIzbriši
  5. Kako veselo je tvoje sadje in dobro si se domislila, da si jih tako razporedila.

    OdgovoriIzbriši
  6. Si me nasmejala z semaforjem. Zelo lepa voščilnica. Ne pravijo zaman - vse se da, če se hoče. Lep napis, uspelo ti je.:)

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx