25. oktober 2019

Bleščeče

Bleščeče, da bolj skoraj ne gre.


Potem, ko sem si ogledala kako je Jennifer naredila ozadja z bleščicami,
sem seveda poskusila še sama.
V zakup sem vzela tudi to, da bodo bleščice vsepovsod ;)
Uporabila sem bele in modre bleščice in šablono s snežinkami.


Podlago sem suho embosirala in dodala 2 modra trakova.

Napis je izrez moos gume z bleščicami.
Ker je druge barve, sem dodala še kristalčke v isti barvi.
(da se malo blešči, seveda :D

Lepim v Galerijo.

6 komentarjev:

  1. Le naj se blešči, bo poštar lažje našel pot do prejemnika 🙂
    Lepo voščilnico si naredila.

    OdgovoriIzbriši
  2. Za praznike se spodobi, da je bleščeče :) Zelo lepa je.

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovita je. Jaz imam zelo rada bleščice :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Ti je ostalo še kaj bleščic za druge projekte? :-)) Čudovita je. Bolj praznična skoraj ne bi mogla biti.

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx