21. oktober 2019

MŠPU 7 - okraski

Igračkanje z alkoholnimi inki za ozadje,
nato narejena tresočka.
(ne grem se več tako, moos guma preveč nagaja,
ker je pretanka).
Note to myself: vzemi kaj drugega za podložit tresočko !


 Spet ozadje, narejeno z alkoholnimi inki.
Tokrat prekrito z embosiranim izrezom na moos gumi.


Ozadje narejeno s spreji z barvo in spreji z bleščicami.
Enkrat enbosirano s srebrnim prahom.


Dvakrat enbosirano z belim prahom.


Pa še skupinska fotka.


Prijavljam kot domačo nalogo za Malo šolo MŠPU-7 Okraski, lepim v Galerijo (snežinka) in med novosti (velika snežinka).

10 komentarjev:

  1. Uau, kako čudoviti okraski. Letos boste pa imeli čisto posebno in unikatno smrečico.

    OdgovoriIzbriši
  2. Martina, fantastične okraske si naredila. Izbrane barve, čista poezija.
    Lepo, zelo lepo!!! Upam, da tudi meni uspe kaj takega. včeraj je to bolj slabo kazalo ☺

    OdgovoriIzbriši
  3. Moos guma tudi meni povzroča preglavice :)
    Sicer pa same krasotice in vaš dom se počasi pripravlja na zimsko dekoracijo.

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovite so. Izdelala si res lepo paleto snežink na različne načine. Moos guma pa je v takem primeru, ko gre za ozek okvir res problematična. V tem primeru pride v poštev samo to, da zalepiš skupaj več papirnatih izrezov. Mi je še kako dobro poznana ta težava :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Waw efekt in te barve v ozadjih- svetovno :-) . Pridno polniš praznilno škatlo.

    OdgovoriIzbriši
  6. Saj ne vem, katero naj najbolj pohvalim. Vse so namreč najlepše. Bravo!

    OdgovoriIzbriši
  7. Martina, ena lepša od druge. Ozadja, tiste obrobice...vse je takoooo lepo. Jaz sem mos gumo zamenjala za 3 mm kappa ploščo, ki ji na obeh straneh olupim tisto folijo...definitivno najboljši in najbolj čvrst 3D učinek!

    OdgovoriIzbriši
  8. Čudovite snežinke si naredila in te barve wooow res lepo. Sem ti ravno hotela izdat še Tinin nasvet glede 3D učinka, pa vidim, da ti ga je že sama. KapPa plošča 3mmm je zakon. Danes sem te pogrešala na delavnici v Nm ;)

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx