18. oktober 2019

Venček

Venček, narejen s pomočjo šablone.



Napis in okvir pa s pomočjo izdelkov Najlepšega para, 
zato lepim v Galerijo.


Okvirja sem pobarvala z isto blazinico, kot sem štempljala rože in zelenje,
da je vse barvno usklajeno.


10 komentarjev:

  1. Cvetoči venček in res lepo barvno usklajeno.

    OdgovoriIzbriši
  2. Martina, tako zelo mi je všeč...barve si izbrala fenomenalne (kot vedno ;-)) in venček je tako lepo bogat...

    OdgovoriIzbriši
  3. Fantastične barve in zelo lepo usklajen venček :).

    OdgovoriIzbriši
  4. Fantastična barvna kombinacija! Voščilnica si zelo natančno izdelala. Čudovito jo je pogledati. :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Kakšne dobre barve! In super venček, no, cela vošičilnica je odlična.

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovit je, barve top in natančno izdelan.

    OdgovoriIzbriši
  7. Naj še tu napišem, da je res fantastična voščilnica.
    Tako sveže deluje v izbranih barvah ♥

    OdgovoriIzbriši
  8. Čudovit venček in fantastične barve. Zelo mi je všeč.

    OdgovoriIzbriši
  9. Lepa barvna kombinacija. Venček izdelan do milimetra natančno. Čudovita.

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx