23. oktober 2019

MŠPU 7 - pobarvana srnica

 Imam pa res srečo in delam naloge že vnaprej 😂
Tako sem že tej srnici naredila bele pike in bel rep, nisem ji pa pobelila obraza in ušes.
Pa saj zato hodimo v šolo, da se še kaj novega naučimo.
In tako sem ponovila vajo.


Srnica je pobarvana z Arteza markerji, nato pa z belim gel svinčnikom narejene pike.


Podlago sem senčila z modro blazinico in ji še prej suho embosirala sihuete dreves,
nato pa jo z belo blazinico preko šablone nasnežila.
Sneg sem pobleščila z Nuvo flumastrom, napis pa sem odtisnila na zastavico.
Okvir sem 3x izrezala in zlepila enega na drugega, da sem dobila 3D učinek.


Prijavljam kot domačo nalogo za Malo šolo MŠPU-7 Akvarelno pobarvana srnica,
lepim v Galerijo in med novosti.

8 komentarjev:

  1. Zelo lepa voščilnica s prikupno in čudovito pobarvano srnico.

    OdgovoriIzbriši
  2. Jej, kako ljubek je tvoj srnjaček! Čudovito si ga pobarvala. Tudi nad ozadjem sem navdušena. Vrhunska ideja! :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo nežno in ljubko. Embosirana drevesa pa so dobra ideja.

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo lepo pobarvana srnica na lepem ozadju. Super si sestavila voščilnico 👌

    OdgovoriIzbriši
  5. Kako je lepa...srnica in voščilnica! kakršnokoli akvarelno barvanje :-)...moje je bilo samo ena možna ideja in tvoja mehkejša različica mi je mega!

    OdgovoriIzbriši
  6. Lepo si pobarvala srnico in jo postavila v okvir. Si rešila kar dve domači nalogi hkrati :)

    OdgovoriIzbriši
  7. A obstaja Nuvo flomaster? Ozadje je fenomenalno, srnica pa nič ne zaostaja za njim. Lepa slika, lahko bi bila tudi znamka.

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx