15. september 2019

Tweet

Še ena tresočka je nastala za MFT izziv.


Ptička sem odtisnila s črno blazinico in pobarvala s Copici.
Ker sta majhna, se nisem preveč ukvarjala s prelivi.
Izrezala sem ju kar s škarjami.

Za ozadje sem uporabila šablono z zvezdami, ker pa sem tresočko zelo napolnila,
zvezde v ozadju ne pridejo tako do izraza. 


Okrogel okvir sem 3x izrezala in zlepila skupaj.
Pri tem sem si pomagala z dvema okroglima šablonama, ki sem ju zlepila skupaj. 


Kar ne morem verjeti, da imam že septembra 3 praznične voščilnice :D

5 komentarjev:

  1. O, kako lušna tresočka! Mislim, da sva z ramo ob rami glede na število prazničnih voščilnic. :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Luštna tresočka še pa še. Izrezala si ju tako profesionalno, kot da bi ju izrezala s šablono.

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasna zimska voščilnica s simpatičnima ptičkoma. S prazničnimi voščilnicami pa bom morala tudi sama malo začeti. Me prsti že pošteno srbijo :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovita tresočka, pa to tvoje ročno rezanje... Obvladaš :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx