18. september 2019

Križkanje - četrti del

Še nekaj sem jih nakrižkala.
Zaenkrat so te res zadnje, obljubim :D
(Sedaj sem bolj v barvanju s Copici.)


Tale je malo posebna, ker je na beli osnovi voščilnice.
Vzorček pa nič posebnega.


Tale pa je posebna, ker sva jo delali 2.
Začela jo je prijateljica in ker je ni utegnila končati, sem jo jaz.


No, na koncu je pristala v njenem nabiralniku.
Kaj pa drugega  :D

Lepim v Galerijo, saj sem pri vseh uporabila osnovo s pikicami.


2 komentarja:

  1. Nikar ne zaključi s križkanjem. Prav lepo je videti vse te barvne vzorčke.Prekrasne so prav vse po vrsti.

    OdgovoriIzbriši
  2. Tudi sama mislim, da moraš narediti še kakšno, da bomo lahko občudovale vse vzorce v različnih barvah. Lepo jih je videti tako skupaj.

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx