21. september 2019

CAS

Nisem si mislila, da se mi bo uspelo prijaviti se na vse 3 izzive :D
Tale je še zadnja za MFT izziv - CAS.


Ptička sem pobarvala s Copici, ozadje pa osenčila z distress inkom.


3 okrogle izreze sem zlepila skupaj za več dimenzije, ptička pa s 3D blazinicami prilepila čez.


Prejšnji 2:

7 komentarjev:

  1. Kako sta fletna tvoja prička. toel večplastnost izrezov morma poizkusiti, ker je efekt res svetoven :).

    OdgovoriIzbriši
  2. Tudi ta voščilnica mi je izredno všeč! Zelo lepo narejena.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ooo, kako sta luštna. Zelo lepa.

    OdgovoriIzbriši
  4. Ta dva ptička sta mi že od lani tako luštna. Super izvedba.

    OdgovoriIzbriši
  5. Svetovna voščilnica! Napis je prva liga. Bo treba Tino pocukati, da ga prevede. :-))

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx