23. september 2019

Morska voščilnica

Za morsko deklico, ki je praznovala v septembru,
je nastala tale morska voščilnica.

Barvala sem s Copici,
ki so mi glede barvanja še najbolj blizu.


Ozadje je narejeno z distress inki in oksidi (nisem še tako pogumna, da bi se ga lotila s Copici :D


Lepim v Galerijo (zelenje, napis, sonček)
in med novosti.

9 komentarjev:

  1. S Copici ti gre odlično od rok. Verjamem pa, da imaš za večje površine (ozadja) malo rešpekta :) Z distressi se meni zdi tudi lažje.
    Krasna voščilnica za septembrsko morsko deklico.

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovito si barvala. Voščilnica pa je tako ljubko in lepo sestavljena, da mi usta vleče proti ušesom. :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Uuau pobarvano..kapo dol, čudovita je!

    OdgovoriIzbriši
  4. Profesionalka si ni kaj! Čudovita je ta tvoja morska deklica.

    OdgovoriIzbriši
  5. Prava mojstrica za barvanje si.Zelo všečna voščilnica,ki me popelje na morje.

    OdgovoriIzbriši
  6. Martina, ta je pa tako vesela in simpatična in tvoje barvanje je vrhunsko!!!

    OdgovoriIzbriši
  7. Copici tebi gredo res odlicno od rok in verjamem, da če bi z njimi delala ozadje bi prav tako čudovito uspelo kot z distressi. Krasna voščilnica je in morska deklica je je zelo vesela :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx