27. september 2019

Snežinki

To pa ni bilo tako enostavno!


Ne mislim izdelave, z mistijem je super lahko.
Sam razrez je bil "boleč" :D


A se vam tudi to dogaja?
Nekaj narediš, potem pa bi moral razrezat.
Pa saj veš, da bo lepo, samo ko je treba zarezat ...
UH...


Lepim v Galerijo (napis) in med novosti (snežinka).

10 komentarjev:

  1. Ko je treba razrezat je potrebno imet: 1. dobre oči, 2. roka se ti ne sme trest....madonca sem že v letih...oboje že škripa....aja....ti si starejša od mene, pa ti je tole prav fejst ratal...

    OdgovoriIzbriši
  2. Hi, hi. :-) Meni je škoda odrezati vsak košček ozadja, ki mi je všeč. Pa ne samo odrezati, tudi prekriti. :-) Vem, da te je bolelo tole rezanje, ampak sedaj imaš dve fantastični voščilnici.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ah dej no, škoda je samo če se sfiži, ti pa si naredila dve super voš"ilnici. Glede starosti😉- a zdej veste, zakaj nekaterih stvari ne delam😂😂. Lp Andreja

    OdgovoriIzbriši
  4. Še sreča, da si se spomnila rezanja. Tako si dobila dve čudoviti, malo drugačni voščilnici.

    OdgovoriIzbriši
  5. Jej, Martina, kako smo vsi srečni, da si zarezala. Prav navdušena sem nad krasnim rezultatom...nikoli ne bi pomislila...

    OdgovoriIzbriši
  6. Cetudi je bil bolec, se je izplacal :) Lepo.

    OdgovoriIzbriši
  7. Fantastično ti je uspelo, četudi je bil razrez boleč :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx