24. september 2019

Morska voščilnica II

Septembra praznuje tudi moj dragi. 
Zanj je nastala podobna tej, le v podolžni verziji.


Tudi pri tej sem uporabila štampiljke in šablone MFT
ter nekaj šablon Najlepšega para (zelenjenapis, sonček).
Lepim v Galerijo in med novosti.


Tukaj sem koktajl obrnila (mirror stamping), da ga lahko pije papagaj.
S pomočjo natrganega papirja sem dodala celino v ozadju.
Sicer pa je podobna izdelava kot pri prejšnji voščilnici.


6 komentarjev:

  1. Tista celina me je čisto očarala...ma cela je fantastična!!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Čestitke tvojemu dragemu! Verjamem, da si mu s to simpatično voščilnico privabila nasmeh na usta.

    OdgovoriIzbriši
  3. Tudi tokrat odlično izdelano ozadje in krasno pobarvan motiv.

    OdgovoriIzbriši
  4. Čestitke tvojemu dragemu! Ga s tole voščilnico vabiš kam v trope? :-)))
    Krasno si jo sestavila. Tako lepo si naredila obalo in morje in celino, kot bi gledala fotografijo. Čista desetka! <3

    OdgovoriIzbriši
  5. Ajoj, pesek je kot tapravi, čudovita je! Vse najboljše R.!

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx