14. junij 2012

Še nekaj verižic

Kar nekaj časa je na tapeti Fimo masa, tako papirčkaste stvari še čakajo, da se jih lotim (razen nujnih naročil ;)


Nastalo je kar nekaj nakita, nekaj kot produkt preizkušanja novih tehnik, nekaj za moje majčke in nekaj za naročilo (te pokažem posebej). 

10 komentarjev:

  1. Odlično ti gre tole preizkušanje in nedvomno boš lepa.

    OdgovoriIzbriši
  2. Super, uelo lepi kosi nakita so nastali!

    OdgovoriIzbriši
  3. ja res so lepi. pisani in takoj padejo v oči.eno kombinacijo sem že videla v živo in že takrat občudovala.

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovit nakit si izdelala in ker sem enega izmed njih videla v živo lahko rečem samo bravo! Ta moder komplet pa je v celoti nekaj posebnega. Komaj čakam še kakšne tvoje fimo objave.

    OdgovoriIzbriši
  5. Lepi in raznoliki kosi. Tako papirčkanje kot fimo masa ti gredo odlično od rok.

    OdgovoriIzbriši
  6. Zelo lep nakit, zadnja dva v prvi vrsti pa še posebej.Tudi prodajaš?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Renata. Tudi katerega prodam. Zadnjega obeska nimam več, tisti pred njim pa je še doma ;)

      Izbriši
  7. Zelo je lep tvoj fimo nakit...sploh pa so mi všeč rožice. :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Vsi po vrsti so lepi - poletno radoživi. Res so mi všeč.

    OdgovoriIzbriši
  9. Nič hudega če papirčkanje da malce časa fimanju. Čudoviti izdelki nastajajo.

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx