10. junij 2012

ČB za rojstni dan

Nisem si mislila, da bo tako težko narediti čestitko za rojstni dan v črno beli tehniki, ne da bi jo spremenila v žalno. 

A ker ima prejemnica rada vse črno-belo, je bilo naročilo tako.

Prva s črnim trakom, ki pa ima bele pikice, da ni kot žalni trak, z izrezanimi rožicami, ki sem jih z zamikom zalepila nazaj in napisom, naj se ve, da je za rojstni dan.

Pri drugi sem uporabila manj črne, samo odtisi štampiljk so v tej barvi. Dodana je še bela čipka, ki loči embosiran del od odštempljanega. 




Napis je bolj splošen in s 3D blazinicami dvignjen od podlage, tako kot metuljčka.

Ne morem se odločiti, če sta mi všeč ;)

10 komentarjev:

  1. jaz sem tudi nora na črno belo kombinacijo. Obe sta lepi in bi bila obeh nadvse vesela, vendar mi je prva bolj všeč, ker je kontrast bolj povdarjen:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepo si jo skombinirala, čeprav moram priznati, da mi ta barvna kombinacija ni všeč, ampak če jo prav sestaviš, ne deluje prav nič "žalostno" :-))

    OdgovoriIzbriši
  3. hm, nisem še razmišljala,da je lahko črno-bela kombinacija tak izziv. in se strinjam s tabo,da je to res izziv, a tebi je uspelo!

    OdgovoriIzbriši
  4. To pa je zelo zahteven izziv. Verjamem, da je zelo težko ustvariti iz črno-bele kombinacije čestitko in ne žalnico. Dobro si se lotila in rožice in pike vsekakor prinašajo nekaj veselja in to z zamakom je dobra ideja. Medtem ko je prva bolj igriva, je druga bolj resna in romantična.

    OdgovoriIzbriši
  5. Lotila si se zahtevnega izziva, ampak ti je 100 % uspelo.
    Lepi sta.

    OdgovoriIzbriši
  6. Tudi sama mislim, da ti je uspelo. Prva pa je tudi meni bolj všeč.

    OdgovoriIzbriši
  7. Ja, res je težko narediti črno-belo voščilnico, da ne bo zgledala kot žalnica. Tebi je vsekakor uspelo. Obe sta mi všeč!

    OdgovoriIzbriši
  8. O, super. Rada imam črno belo kombinacijo, a rada pridam še rdečo. Vsekakor ti je uspelo in meni sta všeč obe voščilnici.

    OdgovoriIzbriši
  9. Na kaj vse naletimo pri naročilih, kajne? Tvoji sta obe super. Črno-bela je klasika, pri rojstnodnevni pa je fajn, če prevladuje bela - kot pri tvoji drugi.

    OdgovoriIzbriši
  10. Zelo lepo so skombinirala motiva v črno belo kombinacijo. Obe sta mi všeč. :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx