21. junij 2012

Cvet ob cvetu

Kljub Pinterestu in vsem možnostim iskanja nazaj, sem izgubila link do bloga, ki sem ga slučajno odkrila. 


Zapomnila sem si samo rože in liste, ki so bili povezani v obesek verižice. Vse tako nežno in dokaj realistično. Pa sem še sama poskusila. Tako so nastali trije obeski z enim, dvema in tremi cvetovi in seveda listi. Doma so ostali trije cvetovi, ki lepo poživijo moje majčke ;)


10 komentarjev:

  1. še vedno čudovite ;)
    ne glede na to,da ne najdeš linka , ti gre odlično!!
    mogoče pa link najde tebe ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Te rože so čudovite in tako krasno dopolnjene z listi. Lepa barvna kombinacija.

    OdgovoriIzbriši
  3. Lepe rože!Čudovito narejeno, čeprav na pamet!

    OdgovoriIzbriši
  4. Tiste rožice, ki te krasijo, sem lahko v živo občudovala. Res so enkratne in nadvse krhke.

    OdgovoriIzbriši
  5. Tudi sama se pridružujem, čudoviti barvni efekt si ustvarila v rožah, te črne pikice so mi všeč, pa seveda listki.

    OdgovoriIzbriši
  6. Tole pa je prelepo, zgleda tako krhko, da bi se kar bala nositi.

    OdgovoriIzbriši
  7. Čudovito, nežno in "tvoji" listki.Superca!

    OdgovoriIzbriši
  8. Iiiii, krasne rožice! imo listiki so pa itak tvoj zaščitni znak :-)

    OdgovoriIzbriši
  9. Me encanta tu blog, tienes unos trabajos preciosos. Te sigo desde ahora mismo. Besos desde España

    OdgovoriIzbriši
  10. Krasna barvna kombinacija - res si fimo mojstrica z veliko odliko ...

    Vse dobro ...

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx